Nowy pakiet VIP

Heja! Tutaj Lady Lexy
Najpierw powiem Wam, co mi się przydarzyło. Ma to związek z tym postem, także no.
Dzisiaj o godzinie szesnastej miał mi się skończyć VIP, więc przedłużyłam sobie o kolejny miesiąc. Wtedy jeszcze pakiet VIP był z tym diamentowym zwierzakiem, wiecie. Dostałam te kryształowe buty i okej, nic wielkiego. za chwilę wchodzę na forum i ktoś napisał temat, że ten nowy pakiet VIP jest brzydki i w ogóle. I ja takie eeeee? Jaki nowy pakiet? Wylogowałam się i ponownie zalogowałam, i był nowy pakiet :-) Fajnie, prawda? Ale... A dobra, nie będę nic mówić, jak już to zrobię to wtedy się dowiecie. XD

A teraz zobaczmy ten nasz pakiet.
Ej no, nie jest zły. Nie wiem czemu niektórzy piszą, że ten dziki kot (nie wiem, okej) jest brzydki. Dla mnie jest super słodki. Nie oceniajcie. 
Włosy to bardzo ponętne loki w kolorze rudym. Albo złotym, albo to i to. Sukienka jest elegancka, w szarych kolorach ze złotymi kwiatami przechodzącymi po niej. Buty w sumie nie wyróżniają się za bardzo, ale są ładne. Jako dodatek do pokoju mamy sztabkę złota. A kotek, jak już mówiłam, jest śliczny. Chcę go, aaaa. 
Graficy chyba kierowali się bogactwem i luksusem, tak mi się zdaje. 

Ogółem podoba mi się, a Wam? Piszcie w komentarzach! 

Na dzisiaj to tyle, kocham Was!
xx
Lady Lexy

3 komentarze:

  1. Nie wiem czemu kojarzy mi się z tym ognistym pakietem. Przeciętny. Jak zawsze najlepszy zwierzaczek hihi

    OdpowiedzUsuń
  2. Kot (czy co to tam jest) jest lepszy niż te ubrania.

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi osobiście ten pakiet bardzo przypadł do gustu.

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.