Nowy motyw - Stardust

Heja! Tutaj Lady Lexy
Jeśli nie wiecie co dzisiaj jest, to ja Wam powiem - czwartek.
Co mamy w czwartek? Oprócz tego, że jeszcze tylko jeden dzień (piątek) i weekend?
No i oprócz tego, że w ten dzień wjeżdża nowy motyw na MovieStarPlanet... A nie, wróć. To jest właśnie to. 

Dawno nie opisywałam konkursu, bo jakoś tak mi się nie chciało, ale dzisiaj już sobie to zaplanowałam, więc piszę o tym. 

Moderatorzy przetłumaczyli nazwę tego konkursu, jako Gwiezdny Pył. Ogółem motyw jest w stylu galaxy. Kojarzy mi się z Tumblrem, Wiecie, jak wpiszecie coś typu aesthetic czy grunge, czy pale, to wyskoczą Wam obrazki w tym stylu. Na pierwszy rzut oka wygląda spoko, zobaczmy co graficy nam przygotowali.

--*-- UBRANIA --*--
Mamy cztery strony. Jak pierwszy raz przejrzałam to wszystko, to pomyślałam, że łatwo będzie coś z tego stworzyć. Troszkę się myliłam, ale o tym w następnym poście. Oczywiście kilka ubrań nam się powtarza ze starych konkursów, między innymi trzeci paek z czwartej strony, gdy znajdują się dwa crop - topy i jedna tunika. Osobiście zdziwiło mnie to, że jest tak mało dodatków. Jedna czapka, pyłek na twarz, kolczyki, naszyjnik i to wszystko. Serio? Najlepsze co w  tym motywie mamy, to włosy. Jestem w nich totalnie zakochana! Są przecudowne, na prawdę. W kilku rzeczach, gdzie mamy typ holograficzny, niestety zmienione kolory nie wyglądają dobrze i ciężko je dopasować, więc za to duży minus. Dodatkowo mamy też tylko dwie pary butów, które praktycznie niczym się nie różnią. Przynajmniej dla mnie wyglądają bardzo podobno, nie wiem jak dla Was. 
Podsumowując - ubrania są ładne, ale ciężko dopasować jest ze względu na brzydko wyglądające zmienione kolory. 

--*--RZECZY--*-- 
Raczej nie przydatne do pokoju z uwagi na to, że... No tak po prostu. Ewentualnie księżyc, zorze i teleskop można postawić do ogrodu (chyba tak zrobię). I można też gdzieś ustawić lampki. Eh, no dobra, w sumie to może coś Wam się przyda. Ale nie wnikajmy w szczegóły. (XD)

--*--ANIMACJE--*--

Wybaczcie, że ostatnie zdjęcie nie jest połączone, ale wtedy zostawał czarny prostokąt i no nie wyglądała to za estetycznie, dlatego jest jak jest. 
Przejdźmy już do samych animacji. Pierwsza animacja z zorzą polarną jest za diamenty. Nie wiem, czy dobrze pamiętam (a nie chce mi się sprawdzać, ale ciii), ale chyba tylko dwie animki są dla użytkowników z członkostwem VIP. Najbardziej do filmów mogą się nam przydać Hanging Here, Let's Think i może Looking at the Stars. Przyznam się, że sama kupiłam prawie wszystkie oprócz Gravity Free. Ogółem animacje są fajne i ich cena nie jest ogromna, także warto coś zakupić.

--*--TŁO--*--
Zakochałam się! Uwielbiam takie klimaty, kocham niebo i w ogóle, więc o matulu. Nasze tło przedstawia... Jak to nazwać? Nie wiem, może jakaś inna planeta? W każdym razie są fioletowe góry, jest niebieska ziemia i te śliczne niebo w kolorach granatowo - różowych. I to wszystko za tylko 350 StarCoins! 

Ogółem konkurs jest fajny, rzeczy są ładne i tak dalej, wiecie o co chodzi.  Ktoś może znienawidzić ten konkurs, a ktoś pokochać. Tyle.
Dzisiaj pojawią się jeszcze dwa posty!
xx

1 komentarz:

  1. Świetny post!
    Ten motyw jest całkeim olej, najbardziej spodobała mi się bluza galaxy za 450 sc oraz włosy dla VIP.

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.