yessss

moviestarplanet moviestar msp pl poland polska ms sc jak zarobic sc szybko diamenty vip darmowy



No witam Was z powrotem! Nie było mnie długo, w sumie z różnych przyczyn, ale tłumaczenie się jest nudne, więc no. Poza tym po co mam tłumaczyć się, skoro i tak nic to nie zmieni? 
Odchodzę.
Nie no, joke. Hehe. 





Krótki post, ale chcę tylko coś przekazać. Bez zbędnego gadania (co ostatnio często mi się zdarza...):
> Od tej soboty zaczynam ferie, a co za tym idzie, będę miała duuużo wolnego czasu. Postaram się (a więc nie obiecuję) o pisanie co najmniej jednej notki dziennie. Mam rozplanowane już w kalendarzu wszystko, ale nie jestem w stanie Wam powiedzieć, czy pojadę niespodziewanie gdzieś, gdzie nie będę miała dostępu do internetu. 
> Pod koniec miesiąca blog będzie miał urodziny! Jestem tu z Wami już (sprawdzam...) od roku dwa tysiące czternastego. Woah, jak to szybko zleciało. No, ale pomińmy te moje nieobecności, odejścia z bloga i te pe... Dużo się działo, ale nie chcę tu za dużo pisać o tym, bo mam co do tego inne zamiary. Chcę jakoś uczcić tę rocznice, więc jeśli macie jakieś pomysły - śmiało piszcie. Może będzie jakiś konkurs o VIP'a i inne takie, ale zobaczymy.
> W ten weekend będzie nowy design na blogu, dodatki oraz będzie dodana muzyka. Mogę dodać jakieś dedykacje dla Was, więc jeśli ktoś chce, to niech napisze tytuł + wykonawce piosenki razem ze swoim nickiem z MSP. 
> Zgadzacie się, aby co jakiś czas pojawiały się notki z życia realnego? Typu opis mojego dnia i inne takie. Czasem dzieje się coś fajnego i mogłabym o tym napisać, więc dajcie znać w komentarzach co o tym sądzicie.
> Jak ktoś chce popisać, to piszcie na GG, bo mi nudno. Aha, i nie zawsze odpisuję, bo na telefonie mam zablokowany internet. Mój numer: 61459522, a moja nazwa to Lexy, więc easy peasy.
> Kocham jabłka.

No i to tyle. W tym poście chyba nadużywam słowa 'no', ale co zrobisz? Nic nie zrobisz. ¯\_(ツ)_/¯

xx
moviestarplanet moviestar msp pl poland polska ms sc jak zarobic sc szybko diamenty vip darmowy
takie stare logo od Kawy
lowe

4 komentarze:

  1. Fajnie że znowu wracasz. ☺
    Jeśli chodzi o dedykacje, to żeby to było coś od twenty one pilots, najlepiej Trees.
    Nick: Annellia
    Na notki z reala zgadzam się jak najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, ze wracasz.
    Muzyka? Hmm, może... Lana Del Rey - Video Games? Nick: AAmethystowa
    No, zrób ta dedykację. XDDD
    Notki z rl są świetnym pomysłem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez zaczęłam ferie 😙

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez zaczęłam ferie 😙

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.