Star Games #2

Heja! Tu Lexy.
Mam okropnie mało czasu, ale nie będę tłumaczyć. Bierzmy się szybko za drugą część zadań StarGames :)
Aha, okej, odblokuje się za jedną godzinę. Okej. Super. Dziękuję. Jezu.
Jeny, jest już późno, a ja dopiero pisze notkę. Niestety Internet nie działam, ech. No, ale bierzemy się za zadania :)

ZADANIE 1
blog moviestarplanet
Nagrody za wykonanie zadań to 100 fame oraz 55 Sc.
Musimy coś ubrać i zmienić coś w pokoju. Bardzo łatwe, prawda? :)

ZADANIE 2
blog moviestarplanet
Stawka zwiększyła nam się tak jak w poprzedniej części, nice.
W tym zadaniu wystarczy kupić jakąś rzecz (nie ubranie, rzecz) i dodać ją do pokoju.

ZADANIE 3
blog moviestarplanet
Ponownie większe wynagrodzenie, idealnie.
Tutaj trzeba polubić 3 ArtBooki oraz stworzyć swój. Wystarczy tylko dodać jakąś rzecz i zapisać, dać na widoczność tylko dla nas i gotowe.


ZADANIE 4
blog moviestarplanet
Największa nagroda pojawia się nam oczywiście w ostatnim zadaniu, 400 Fame i 95 Sc.
Musimy wydać tu troszkę StarCoins na coś w Klinice, nah. Kilka dni temu kupiłam nową skórę, co ja mam zmienić?? No, a w następnym musimy wygrać Quiz.

Niestety nie mam czasu na wykonanie tych zadań, więc później uzupełnię notkę.

Następna część StarGames już za 5 dni, kiedy pojawią się nasze kochane zadania.
PAMIĘTAJCIE O KONKURSIE, DWA Z NICH KOŃCZĄ SIĘ JUŻ ZA DWA DNI. ABY PRZENIEŚĆ SIĘ DO NICH WYSTARCZY KLIKNĄĆ >>KLIK<<
xx
blog moviestarplanet

2 komentarze:

  1. Wspaniały post.
    Niestety chyba nie wyślę żadnej pracy na konkurs, nie zdążę. :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, masz bardzo ładne logo.
    Wejdziesz? mondye.blogspot.com
    Będę wdzięczna, jak zostawisz jakiś komentarz albo zaobserwujesz bloga :))

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.