Ogłoszenia

Heja! Tu Lexy
Wiem, że niektórzy z Was lubią takie posty, a ja lubię takie pisać, więc oto i post!
Notka raczej za ciekawa to nie będzie, ale może lepiej przeczytać, a co tam Wam zaszkodzi ^^ Kilka ważnych spraw i kilka mniej ważnych spraw, kilka też fajnych rzeczy, więc zapraszam do czytania :)

msp moviestarplanet lady lexy blog Pierwsza sprawa jest taka, że już wracam do regularnego pisania notek. Jak wiecie nie miałam praktycznie internetu do 18.08, a przez resztę dni byłam u prababci na wsi, gdzie zasięg był, ale taki, że szkoda gadać. Wczoraj specjalnie przyjechałam do babci, do miasta, więc internet chodzi ładnie. Poświęcam się dla Was, doceńcie to ok. Tak siedziałabym cały czas na świeżym powietrzu, ale czego nie robi się dla bloga, no nie.

Druga sprawa jest taka, że w konkursie 1 wzięło udział tylko 6 osób. Jednym z wymogów było, że musi być przynajmniej 7 looków, inaczej konkurs się nie odbędzie. Nie wiem co robić. Przedłużyć znowu, czy po prostu go unieważnić?
Drugi konkurs dotyczył reklamy bloga. Dostałam tylko jedną pracę :)))) I co teraz? To samo, czekać czy nie?
Trzeci konkurs, czyli logo dla mnie. Otrzymałam tylko trzy. Miało być co najmniej pięć. No świetnie.
Nagrody były moim zdaniem duże, zwłaszcza że zadania były maksymalnie proste. No bo błagam, ile to zrobić looka czy logo? Kilka/naście minut. Ale skoro Wy nie chcecie, to nie będę Was zmuszać. Starałam się zrobić dla Was coś fajnego. Mam dylemat, przedłużyć czy po prostu rozdać tylko mniejsze nagrody podziękowania za wzięcie udziału? Zdecydujcie w komentarzach.

Trzecia sprawa ma się co do postów. Otóż w miarę moich możliwości notki będą się pojawiać często i gęsto. Mam na myśli to, że gdy na MSP wejdzie jakaś nowość, typu nowy motyw, to notka będzie pojawiać się tego samego dnia, no może z lekkim opóźnieniem, wiadomo, ale będę się starała pisać na bieżąco. Więc jeśli jednego dnia dojdzie nowy motyw, tak jak dzisiaj, to na sto procent pojawią się dwie notki - ocena konkursu oraz looki z nowych rzeczy. Jeśli dojdzie coś jeszcze, to dodam następną notkę. Nie będę się ograniczać co do ilości postów. Ale jeśli jednego dnia dodam kilka informacyjnych pnotek, to nie będę już pisać posta z jakiejś serii czy o czymkolwiek. Jeśli dzień będzie bez żadnych nowości, wtedy wstawię notki o prostu zwykłe, takie jakie się pojawiały do tej pory, czyli np. W poszukiwaniu dziwnych & śmiesznych osóblooki. Rozumiecie

Czwarta sprawa jest taka, że reaktywuję FanPage bloga. Mam nadzieję, że w końcu będą się tam pojawiać rzeczy, które już dawno planowałam. Jeszcze muszę ogarnąć ikonę i tło, ale to się szybko zrobi. Tak samo planuję zrobić Instagrama blogowego, na którego będę wrzucać grafiki, jakieś nowości, no wiecie o co chodzi. Nadchodzi także koniec miesiąca, a co za tym idzie........Wrzesień. Szkoła. Eh. Ale jedna fajna nowinka jest taka, że pojawi się nowy design, juhu. Mam już obmyślone mniej więcej jak to będzie wyglądać, więc no. Może już dzisiaj pojawi się nowy wygląd, ale nie wiem. 

Piąta sprawa to taka bardziej reklama niż info czy cokolwiek, ale no hehe. W moim nowym ArtBooku są wyjaśnione trzy sprawy, jedna dotyczy miejsca w znajomych, więc jak kogoś nie mam jeszcze w swoim gronie, to niech zerknie.

msp moviestarplanet lady lexy blog Szósta sprawa to to, że być może zacznę nagrywać na YTbie. Jeszcze muszę ogarnąć ten cały edit filmów i tak dalej, ale jestem dobrej myśli. Na początek chyba zrobię kilka instrukcji, tak żeby w ogóle opanować to wszystko, a później zaczniemy już z rozgrywką z moim głosem, wiecie o co chodzi no nie. Muszę jeszcze zrobić sobie też intro i outro, a zaraz szkoła, więc trzeba szybko to zorganizować. Damy radę. 

Siódma sprawa jest taka, że jako, że ja kocham robić grafiki i ogółem bawić się tym, to mogę robić designy na bloga, loga itd. Wystarczy napisać do mnie na msp, że jesteście zainteresowani, ja się wtedy zgadzam (lub nie, ale to zaraz) i wtedy piszecie mi na mejla (jest w zakładce kontakt) wszystkie rzeczy, które chcecie, aby były.
Robić będę wtedy, gdy będę miała czas, więc jeśli zamawiacie np. design na bloga rano, to nie oczekujcie, że tego samego dnia wszystko ogarnę, bo tez mam swoje życie.
Nie będę też robić designów, jeśli blog będzie miał mniej niż dwa miesiące lub będzie miał mniej niż pięć notek. Czemu? Bo nie chce marnować czasu, żeby potem się okazało, że ktoś jednak bloga usuwa. No.
Loga będę robić za obejrzenie pięciu seków, a co do designu na bloga, to się jeszcze dogadamy, bo tu trzeba ogarnąć, ile będę nad tym siedzieć itd. Ale spokojnie, nie będę od Was oczekiwać żadnych VIP'ów, list życzeń itp., tylko obejrzenie seków. Na tym mi obecnie najbardziej zależy, więc.


To chyba koniec, nie wiem.
A nie wiem, może jeszcze dzisiaj wszystko ogarnę, kanał też. No zobaczymy. Jak coś, to w następnej notce będzie już wszystko.
Aha, no i jednak w sekundę postanowiłam, że jednak zajmę się teraz wszystkimi grafikami, designem tutaj itd, więc dzisiaj notek już nie będzie. Chyba, że chcecie looki z nowego motywu? Piszcie w komentarzach.
xx
msp moviestarplanet lady lexy blog

21 komentarzy:

  1. Według mnie powinnaś poczekać jeszcze trochę na resztę prac i reklamować konkursy. Jeśli to nic nie da, to możesz później dać mniejsze nagrody.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, chciałam wziąść udział w pierwszym konkursie, ale wyjechałam nad jezioro i jakoś wypadł mi termin zrobienia look'a. Chętnie go zrobię w najbliższym czasie. Co do reszty konkursów, to zgadzam się z "AAmethystową". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam to samo, pojechałam w góry na kilka dni i zapomniałam o konkursach. (Ogólnie o tym blogu, ugh taka prawda).

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z dziewczynami wyżej ^
    Jeśli jescze raz go przedłużysz, to na 100% wezmę udział.

    Ogólnie śliczne looki dodałaś do posta , chętnie kupiła bym ten pierwszy, ale jeśli "nie pozwalasz", to spk (sama kiedyś za to banowalam 😂 tylko się teraz zastanawiam czemu..)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja także zgadzam się z dziewczynami :) Niestety nie miałam Internetu jednak teraz mam już dostęp więc z chęcią mogłabym zrobić prace na konkursy.

    Werus

    OdpowiedzUsuń
  6. Okej, w takim razie konkursy i losowanie zostaja przedluzone do 1 wrzesnia. Jak szalec to szalec. XD
    Moje looki mozna kupowac, ale trzeba podpisac, ze jest mojego autorstwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wysłałam logo. Zapytam czy ci doszło...
    Jest to kółko, a w nim Twoja MS. Tło w kółku jest zielone.
    Z góry dziękuję za odpowiedź. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze CHYBA wezmę udział w konkursie na logo (:
    Wyślę Ci je jutro, bo aktualnie jestem na komórce.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chyba nie wezmę udziału w żadnym konkursie, aczkolwiek są bardzo fajne. Czekam na notki, pozdrawiam.

    przemyslenia-nasze-i-innych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Szukasz redaktorek? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szukasz redaktorek? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. PRZEPRASZAM ZA BRAK NOTEK - NIE MIAŁAM KOMPLETNIE CZASU.
    W piątek 02.09 notki! xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem nową czytelniczką twojego bloga, więc nic o nich nie wiedziałam :(. Ale bardzo proszę! Przedłusz konkurs!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety za późno, notka z wynikami już się pojawiła.

      Usuń
    2. "przedłusz" ;__;

      Usuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.