Nowy motyw 'StarGames' - ocena

Heja! Tu Lexy.
Witam w czwartek. Te czwarte dni tygodni zawsze wnoszą na MSP coś nowego. Lekki powiem świeżości, czasem odór wymiocin. No bo szczerze, nie każdy motyw jest dobry. Dzisiaj zajmiemy się ocenieniem nowego konkursu, jakim jest 'StarGames', czyli po polsku 'Gwiazdy Sportu'. (tak przynajmniej tłumaczą moderatorzy, ok)
Woah, nawet nie wiecie jak bardzo zdziwiłam się, że nie ma nic różowego. To znaczy prawie, ta gwiazdka się nie liczy, okej. Ale serio, te tło jest przecudowne, uwielbiam takie kolory. Aleee oceną tła zajmiemy się później. Zajmijmy się grafiką. Na pierwszy rzut oka prezentuje się na prawdę dobrze. Podoba mi się. I mimo, że jakoś nie interesuję sie zbytnio sportem, to to jest serio okej. Widzimy jak chłopak robi różne sztuczki z piłką. Jest murzynkiem Bambo tzn. ma ciemną skórę. Ubrane ma czarne szorty oraz niebieską koszulkę. Na nogach jakieś trampki, adidasy czy cokolwiek to jest. Powiem Wam, że jest całkiem spoko. Dziewczyna za to jest już jaśniejsza, chociaż sprawia wrażenie opalonej. Jest ubrana w czarno - zielony strój sportowy, tj. stanik sportowy oraz spodenki. Na ręce ma przypiętego smartfona. Zauważyliście, że rączki skakanki pasują do jej stroju? Lol.
Ogółem konkurs wydaje się fajny. Zobaczmy jednak bliżej rzeczy, które zostały dodane.

CIUCHY
O ja, te ciuchy są mega. Na prawdę, są bardzo praktyczne i na trzeciej stronie nie ma różowego. Rozumiecie to?? Istna euforia. Myślałam, że ten warkocz przez całą głowę (?) będzie się brzydko prezentował, ale myliłam się. Ładnie się układa. Sukienka na pierwszej stronie, pierwszy rząd, po środku, za 575 Sc... Hmm, czyżby znowu nawiązanie do Kardashianek, a bardziej Kim? Znowu powiększają nam tyłek. Chwila... Ja wiem!!! Oni chcą nam w ten sposób przekazać, że wszystkie hejty mamy tam mieć! Rozumiecie?! Dobra, spokój. Ej, ale tylko jedne buty? Słabo. Ale no, ogółem ciuchy są serio fajne i już mam pomysły na looki.

RZECZY DO POKOJU
Tu już motyw wypada słabiej. Kilka rzeczy jest spoko, na przykład te piłki i badminton za dwa diamenty. Niektóre rzeczy już były od dawna, między innymi ta chorągiewka za 250 SC. No ale cóż, jeśli ktoś chce urządzić siłownie czy coś, to te rzeczy na pewno się przydadzą.

ANIMACJE
Jak weszłam do sklepu z animacjami i popatrzyłam pierwszy raz, to zdziwiłam się. Animka z wózkiem dla niepełnosprawnych? Odważnie. Ale wiecie co, ten pomysł jest świetny. Nie wiem, twórcy w końcu zrozumieli, że nie wszystko jest takie cukierkowe? Ogółem fajnie. Pierwsza animka ze skakanką jest zwykła, nasza MS po prostu skacze na niej. Dwie następne, gdzie postać kuca, pokazują start biegu. Animacja za 6 diamentów jest fajna, ms robi sztuczki z piłką do gry w nogę itp., ale trochę droga. Ostatnia prezentuje nas grających w badmintona. Podsumowując... Animki nie powalają jakoś na kolana, ale są okej.

TŁO
Achh, i te tło <3
No jest świetne, no. Co tu dużo mówić. Kocham je całym serduszkiem i na pewno je kupię. Właściwie właśnie przełączę kartę na MSP i ją kupie, a co. Chwilka. Już. Lexy jest teraz szczęśliwa.
No jezu, ja nie wiem, popatrzcie tylko na te tło. Przecudowne.

Dobrnęliśmy do końca. Przepraszam za wszelkie uczucia pokazane w tym poście, ja nie chciałam, przysięgam!!
Zaraz ukaże się drugi post, więc wyczekujcie!
xx
chyba zrobię nowe logo, hehehehehehe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.