Nowy motyw 'StarGames' - looki

Heja! Tu Lexy.
Druga notka dzisiaj, pięknie. Chyba się wkręciłam, wiecie? Mam ochotę cały czas pisać posty, świetne uczucie, dawno tego nie czułam. Teraz modlić się tylko o to, abym miała dostęp do laptopa i internetu i notki będą tak często jak to możliwe. Jutro będzie post o zadaniach #2, więc wyczekujcie B)
Już przejrzeliśmy nowe ubrania, więc teraz pora na looki. Kocham to robić.

PIERWSZA PROPOZYCJA (VIP)
blog moviestarplanet
Wszystko oprócz butów jest z nowego motywu. Buty znajdują się na pierwszej stronie w Butach, więc łatwo znaleźć. Ogółem pomysł na look znalazł się od razu. Wszystko zaczęło się od tego kompletu, kurtka + spódniczka. Kolory to lawendowy oraz biały. Nie gryzą się ze sobą, a wręcz przeciwnie. Idealnie do siebie pasują. Stylizacja wyszła na prawdę dobrze. Hmm, może nasz MS stoi właśnie na tych takich schodkach, wiecie o co chodzi. Jest już ubrana tak bardziej oficjalnie, w końcu odebranie nagród, no nie.
Cena nie jest wysoka, raczej każdy vip może pozwolić sobie na wydanie 8 diamentów. 1125 Sc? Śmiechu warte. Ceny są w porządku.
Kolory, jak już mówiłam, to lawendowy oraz biały. Idealnie pasują do siebie. Włosy to średni blond, ponieważ jasny blond sprawiał, że MS wygląda trochę bardzo cukierkowo.
A teraz króciutkie pokazanie dokładnie looka.
blog moviestarplanet

DRUGA PROPOZYCJA (NIE VIP)
blog moviestarplanet
Powiem Wam, że jak przed chwilą go skończyłam, to niezbyt mi się podobał. Jednak po dłuższym spojrzeniu jakoś go polubiłam. Widzimy elegancką MovieStar. Może przyszła na odebranie nagród, popatrzeć jak jej córka odbiera nagrodę? Dobra myśl. W każdym razie tutaj mamy już sukienkę w złocistym kolorze. Na górze, tak jakby na dekolcie, ma czarną siateczkę. Na nadgarstkach po jednej bransoletce w tym samym kolorze co siatka. Na nogach ma buty ze starszego motywu, ale łatwo je znaleźć. Włosy to czarny jak smoła, błyszczący warkocz. I okulary... Miałam z nimi mały problem, bo nie umiałam dobrać koloru szkiełek, ale te chyba pasują. Czarny był za ciemny i dziwnie to wyglądało. Mi się look podoba, a Wam?
Cena nie jest najniższa, ale nie ma co płakać, mogło być gorzej. Sukienka podwyższa koszt niestety, ale jest przecudowna, trzeba jej to wybaczyć.
Złoty + czarny = ideolo
blog moviestarplanet

TRZECIE PROPOZYCJA (NIE VIP)
blog moviestarplanet
Cudo. Ten look już jest sportowy, nie tak jak dwa poprzednie. Chcesz pobiegać czy coś? Idź w tym stroju, wygoda zagwarantowana! Lol, gadam jak jakaś baba z reklamy, staph. Stylizacja składa się ze stanika sportowego, na to jest narzucona przezroczysta, czerwona narzutka. Niżej ma długie, szare legginsy. Na stopach znajdują się buty z nowego konkursu. Na dłoni ma szary zegarek. Ciemne blond włosy są spięte w kucyk. Nie są z najnowszego motywu, ale łatwo je znaleźć Włosy > Upięcia.
Cena jest niska jak na 6 rzeczy. Poprzedni look kosztował więcej, a miał 5 rzeczy, więc.
Cudowne połączenie kolorów. W sumie to szary pasuje do wszystkiego, więc no ;')
blog moviestarplanet

Na dzisiaj to wszystko. Jutro będzie post o StarGames #2, czyli druga część zadań. Postaram się napisać ją jak najwcześniej. Wyczekujcie!
xx
blog moviestarplanet

2 komentarze:

  1. Anonimowy4/8/16 14:17

    Czy te looki można zakupić? Znaczy jeden, troszeczkę podobny zrobić... Będę wdzięczna jeśli się zgodzisz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, looki pokazane na blogu można kupować, ale nie można zgłaszać ich do konkursów :) Wszystkie trzy looki pokazane w tym poście można u mnie kupić przez looki, więc zapraszam :)
      Lady Lexy

      Usuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.