Star Games #1

Heja! Tu Lexy.
Zawsze piszę dla Was posty o takich zadaniach jak te, czyli Star Games. Wiem, że je lubicie i chętnie czytacie, więc seria z takimi krótkimi poradnikami znowu się pojawia!
Jak już wspomniałam, mamy teraz zadania wakacyjne, nazwane jako 'Star Games'. Myślę, że nawiązują do Igrzysk Olimpijskich, a Wy co sądzicie?
Grafika jest bardzo kolorowa i za pierwszym razem nie wiadomo gdzie się spojrzeć. MovieStars są ubrane w dwa kolory, mianowicie żółty i zielony. Razem trzymają srebrny puchar, w którym siedzi małpka czy cokolwiek to jest. Za nimi widzimy ludzi, a raczej po dwa maźnięcia składające się na ludzi. To widownia chyba. Napisy są różowo - fioletowe, w sumie to nie wiem lol. W każdym razie obrazek przedstawiający nasze Star Games tak właśnie się prezentuje.

Okej, w takim razie przejdźmy do zadań. Plansza wygląda tak:
Jest nawet ładna, ale tamtoroczna plansza bardziej mi się podobała. No cóż. Nagrodą za ukończenie wszystkich zadań jest oczywiście Boonie, bo jakby inaczej. Mam już 12 zwierzaków (kilka dni temu kupiłam znowu, ale cicho) więc dla mnie już się nie przyda, bo i tak nie mam jak wstawiać wszystkich do pokoju. (głupia blokada zwierzaków, kto to w ogóle wymyślił??) Zadaniami są piłki. W sensie, że klikając na piłki pojawiają nam się zadania. Rozumiecie. Okej, zacznijmy.

ZADANIE 1
Nagrody za wykonanie tego zadania to 100 fame oraz 55 StarCoins. Naszym zadaniem jest znalezienie piłek. Okej, bierzemy się do roboty.
Piłki wyglądają tak:
A teraz gdzie są te nasze piłki?
Wystarczy na nie kliknąć i zadanie mamy zaliczone!

ZADANIE 2.
Tutaj po prostu musimy wejść w Miasto Filmów -> Zdjęcia i dajemy serduszka trzem zdjęciom. Prościzna!
Tutaj nagrodami jest 200 Fame i 65 StarCoins. Lepiej!

ZADANIE 3.
Bardzo łatwe zadanie. Aby je Wam jeszcze bardziej ułatwić, to zapraszam do mojego pokoju, w którym mam 10 zwierzaków. Przy okazji zarobicie. Ps. Nie zapomnijcie zostawić love it, będzie mi miło.
Tutaj nagroda znowu nam się powiększa - 300 fame razem z 85 SC.

ZADANIE 4.
Oto i ostatnie zadanie z pierwszej części. Tak jak zawsze końcowe zadanie prosi nas o danie iluś osobom autografa. Tutaj musimy podarować tylko dwa. Banalnie proste, jednak osoby bez statusu VIP będą musiały chwilę poczekać.
Nagrody ponownie nam się powiększyły! Tym razem jest to 400 Fame oraz 95 SC. Nice.

Tak wygląda nasza plansza po wykonaniu części pierwszej.
W pierwszym pucharze siedzi kociak. Jest przesłodki, jeny. W trzech następnych mamy tylko jakieś kwiatki.
Za wykonanie tych zadań dostajemy to:

Następna część Star Games już za 3-4 dni. Mam nadzieję, że zadania będą ciekawsze. Chociaż w sumie takie proste, w których nic praktycznie nie musimy robić też są okej chyba, nie?

xx

2 komentarze:

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.