Look - Welcome, Summer!

Hej!
  Chwilę temu siedząc na MSP zrobiłam całkiem fajnego looka, i pomyślałam 'hej, czemu by nie dodać go na bloga?' i tak tu jestem. Za tą nieobecność postaram się pisać posty częściej, może codziennie.
Żeby nie przedłużać i nie przynudzać, przechodzę do tematu.

Ogółem look jest w takim letnim stylu. W tej kolorystyce kojarzy mi się z Grecją, wiecie, białe skały, niebieskie morze, Santorini. Nie jest drogi, ale do najtańszych też nie należy. Trudno było mi dobrać włosy, ale wybrałam w końcu te warkocze, nie ściągają uwagi z ubrań, a dobrze się z nimi komponują. Bluzka dodaje tu luzu, takiego wakacyjnego klimatu, tak samo jak krótkie spodenki. Naszyjnik dopełnia strój, dzięki niemu nie jest tak pusto.


  Ubrania tu mają inne kolory, bo na początku taka kolorystyka miała być oryginalną, ale zmieniłam jednak na tą niebiesko-białą. Jak na MSP te rzeczy nie są aż tak drogie, bluzka i naszyjnik nawet tanie.
Innych wersji kolorystycznych jak zwykle 3.
I - Podoba mi się, taka bardziej na letnią imprezę wieczorem? Czerń dodaje trochę elegancji, uspokaja letni look.
II - Najgorsza wersja, chociaż nadal ujdzie. Jeździłam po palecie bez pomysłu, wybierałam kolory losowo. Nie pasował mi tu żaden naturalny kolor włosów, więc użyłam kolorowych.
III - Tu taka stonowana, jasna wersja. Całkiem mi się podoba.

Kolory:








czarny - oryginał
róż - I wersja
szary - II wersja
niebieski - III wersja.

I to wszystko :v. Mam nadzieję, że post i look wam się spodobały ^^.
  Do napisania! ♥
Huh, znalazłam jakieś stare logo.


5 komentarzy:

  1. Piękny look 😘
    Oryginał najlepszy.
    ~Kelsey
    ~Mirabelka 23
    NieZnaszMnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny look 😘
    Oryginał najlepszy.
    ~Kelsey
    ~Mirabelka 23
    NieZnaszMnie

    OdpowiedzUsuń
  3. ten look jest cudowny i go kupiłam bez zastanowienia. XDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.