Nowy pakiet Star VIP

Heja! Tu Lexy.

Dzisiaj krótki post, ale dzisiaj w ogóle nie miało być wpisu, więc widzicie jaka ja litościwa.
Żart, po prostu nudzi mi się i postanowiłam coś naskrobać. Jutro też będzie notka i w piątek prawdopodobnie też! W sobotę też będzie *coś*, a w niedzielę będzie duży i fajny post z którego raczej się ucieszycie. Mam nadzieję, że wynagrodzę Wam tymi postami jakoś tę moją nieobecność przez miesiące.
Ale okej, okej, zajmijmy się postem.

Jak prezentuje się nowy pakiet? A tak:
O jeezuu, jest piękny! Serio, no czy on nie jest cudowny? Taki letni, wakacyjny. Ten strój kojarzy mi się z boginią. Jest śliczny i nie zmieniałabym chyba kolorów, gdybym miała możliwość zakupu. Niebieski kojarzy mi się z wodą oraz czystym, bezchmurnym niebem, a Wam? Złote elementy dodają takiej boskości, bogactwa. Ogółem ten strój kojarzy mi się też z perską księżniczką.
Włosy krótkie, blond z wplecionym warkoczem i przyczepionymi muszelkami. Są urocze i bardzo pasują do kompletu z zestawu. Jedyne co bym w nich zmieniła to kolor muszelek. No, może dałabym też ciemniejszy blond, ale i tak są mega!
Teraz japonki, które są niby zwykłe, ale ładne. Nie jestem fanką japonek, ale świetnie wpasowują się do ogólnego looku z pakietu.
Boonie jest absolutnie przeuroczy. Chcę takiego smoka, błagam, kupcie/zróbcie/narysujcie/namalujcie mi go! Jest niesamowity. Te czerwone oczka są takie aww. Jeju no, kojarzy mi się ze smoczym, szczęśliwym smoczątkiem. Mogę go/ją z chęcią zaadoptować.
Leżak czy jakkolwiek to się nazywa jest ładny. Nic w nim specjalnego, po prostu jest fajny i tyle. Chociaż w sumie te kwiatki są urokliwe.

Podsumowując cały zestaw mi się bardzo podoba i polecam go tym, którzy mają możliwość kupna go.

Ogółem to jak u Was wakacje? Wyjeżdżacie gdzieś czy coś? Macie jakieś plany szczególne? Piszcie w komentarzach.
xx

2 komentarze:

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.