Wpadłam w samozachwyt - czyli looki kompletnie odwrotne stylem

Hejeczka! Tu nie kto inny jak Lexy, witam.

Więc jak widzicie piszę notkę. Tak, Lexy pisze notkę, wohoho. Nie opuściłam Was po jednej notce, to wspaniałe <3
Okej, okej, może przejdźmy do notki bo się trochę... bardzo znudzicie i nie będzie fajnie.

Ten post polega na tym, że robię jeden look, a do niego tworze zupełnie inny. Na przykład goth - skate. Załapaliście? Pewnie tak, no bo halo, w końcu jesteście mądrzy skoro tu jesteście, czy nie mówię prawdy?
Nie wiem, czy to będzie seria. Być może. Zobaczymy jeszcze czy Wam się spodoba. A skoro to Wam ma się spodobać, to proszę o opinię w komentarzach czy coś. Ps możecie też pisać propozycje stylów.

Zaczynajmy!

Na pierwsze starcie, niczym statek wędrujący podczas sztormu, lądują style:
Wiadomo o czym mowa? Jeśli nie, to poniżej krótkie zapoznanie z nimi.


No, skoro już wiemy o co chodzi, to bierzemy się do tworzenia strojów na msp!

Oto i moja perełka, czyli rzecz, dzięki której w ogóle powstał ten post. Mianowicie mówię o looku pokazanym powyżej. Jest biało - czarny. Wyjątkiem są jednak włosy, które są fioletowe. Ten look tak trochę kojarzy mi się z taką zbuntowaną nastolatką chodzącą jeszcze do szkoły. No wiecie, w szkołach raczej nie można farbować włosów na odważne kolory, a plecak... No bo  do szkoły chyba nosi się plecaki, ale co ja tam wiem. Na stopach znajdują się czarne martensy. Spodnie są porwane, bo w stylu grunge takie są widoczne najczęściej. Bluzka jak bluzka. Zwykła biała z napisem 'nothing', czyli 'nic'. Jest biała, aby nie było tak ciemno. Poza tym dzięki temu dziury w spodniach tak się nie odznaczają. Okulary dodają takiej... No nie wiem, odwagi, dziwności? Raczej nie nosi się okularów tego typu.
Nie dodawałam tu jakoś dużo dodatków, bo sama wybrałam do tego tatuaże i inne takie, ale to już zależy od gustu.
Co do ceny, to nie jest jakoś źle na te czasy. Da się uzbierać w jeden dzień (no ewentualnie osiem. Żart, da radę w jeden-dwa.) Jedynym problemem są diamenty, ale włosy można zastąpić innymi podobnymi.

Teraz pokażę Wam trzy dodatkowe warianty kolorystyczne.
Pierwszy jest jasny. Szary + biały + szmaragdowy = dobre połączenie. Kojarzy mi się z lodami miętowymi, nie wiem czemu haha. Podoba mi się, a Wam?
Drugi jest już ciemny. Czerwony plus czarny to także bardzo dobre połączenie. Nic się ze sobą nie gryzie.
Trzeci moim zdaniem jest najgorszy. Moim zdaniem ten żółty nie pasuje, ale no... Jakaś równowaga musiała być zachowana. Najchętniej bym go nie pokazywała, ale komuś może się przypodobać, więc...

Oto i nasza elegancka pani. Wygląda na taką biurową szlachciankę przez te kolczyki hahah. Ogółem look składa się z brązowego żakietu z nieskazitelnie białą koszulą, pewnie upraną w Perwollu. Niżej jest biała koronkowa spódnica przed kolano. Na nogach nasza ms ma założone białe baletki z brązową podeszwą. Ciemne blond włosy są związane w dbałego koczka, bo przecież nie mogą nam przeszkadzać w pracy, prawda? Cały look byłby pusty gdyby nie kolczyki. Są ogromne. Pewnie kosztowały fortunę! Ale co tam, nasza pani jest bardzo bogata i stać ją na cokolwiek zechce. Ach, i że niby pieniądze szczęścia nie dają?
Look nie jest ani za bardzo drogi, ani tani. Jest taki, no, w granicach. Luuz, da się uzbierać.

Czas na dodatkowe wersje kolorystyczne!
Pierwsza jest taka chłodna. Może gdyby włosy były ciemniejsze, to jakoś by to wyrównało kolor, ale chciałam uzyskać efekt zimnej szefowej, więc jest jak jest.
Druga jest już cieplutka. Kojarzy mi się z brzoskwiniami. Nie pytajcie... Nie mogłam dopasować włosów, ale myślę, że te mogą być.
Trzecia miała być różowo - biała, ale wtedy byłoby zbyt cukierkowo. Myślę, że czarny skutecznie oddala się od klimatu słodyczy, więc jest w sam raz.

To już koniec, nie ma już nic... Żart. Jest jeszcze dużo, ale to koniec posta.
Piszcie w komentarzach, czy taki post jest okej, czy wymyślić coś innego.

PS. jak się czujecie z myślą, że jutro koniec roku szkolnego? Ahh, wakacje <3

xx,

3 komentarze:

  1. Czerwono- czarna 😘
    Look z Grunge podoba mi się najbardziej, ale te włosy z eleganckiego są piękne ❤
    ~Kelsey
    ~Mirabelka 23
    NieZnaszMnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwono- czarna 😘
    Look z Grunge podoba mi się najbardziej, ale te włosy z eleganckiego są piękne ❤
    ~Kelsey
    ~Mirabelka 23
    NieZnaszMnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Okk post.

    ~ Tomek12380
    ~ zakrecone-msp-i-my.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.