Maybe?

Dzieeeeeeeń dobry! Tu Lexy. Woah.
No więc witam wszystkich bardzo serdecznie! Ahh, jak dziwnie znowu pisać posta ;') Od mojego ostatniego bazgrania minęło czterdzieści trzy dni, tak więc możemy pogratulować mi mojego trwania w postanowieniu pod tytułem 'odchodzę z kreatywnego'.

Cóż powiedzieć...
Dzisiejszego dnia słuchając moich przekochanych sosów pomyślałam sobie, że może wejdę tak na bloga i popatrzę czy ktoś coś napisał. Nic nowego nie było, a że mi się nudziło, to poprzeglądałam sobie kilka postów. Troszkę smutno mi się zrobiło, bo to co Wy, czytelnicy pisaliście, było przeurocze i przypomniały mi się czasy, gdy pisałam tu regularnie. Trochę bardzo zatęskniłam, a że od dłuższego czasu myślałam nad wznowieniem swojej aktywności na tymże blogu, no to jestem. Nie chcę zapewniać, że wrócę, ale mam taką nadzieję. Mam wenę, wiem o czym chcę pisać, a nawet gdybym w późniejszym okresie nie wiedziała, no to hej, inne blogi powinny być moją inspiracją, prawda? Ps. nie chodzi mi tu o kopiowanie postów itede, tylko inspirowanie się. Wyczuwacie różnicę?
Chciałabym, aby na blogu ponownie było ciekawie i kreatywnie (bo nazwa do czegoś nakazuje, nie?).
Będę się starać o nowych czytelników i o odzyskanie starych. Myślę nad konkursem (może kilkoma).
Postaram się, aby regularnie pojawiały się nowości i ciekawe serie oraz posty.

A teraz kilka spraw organizacyjnych! (Tak, wiem, że to lubicie. Ja też)
 Nie szukam redaktorek! 
Mam teraz okropną niechęć do osób mających pomagać w blogowaniu, bo po przeżyciach z takimi osobami nie mam już zaufania. Każda osoba, która miała tutaj pisać, po kilku postach przestawała, więc na kreatywnym zostaję tylko ja i Zuza, bo Zuza to Zuza i no ;') Tak więc nie piszcie, czy szukam redaktora - nie, nie szukam. Gdy będę kogoś potrzebować, to napiszę.
 Na blogu będą pojawiać się ciekawe konkursy!
Co jakiś czas będą jakieś losowania, zadania itede, w których będzie można coś wygrać - vipy, ciuchy, specjalne pozdrowienia czy cokolwiek! Wystarczy być na bieżąco i polubić fp blogowego, bo tam też pojawi się co-nieco.
 Design będzie zmieniany wtedy, gdy obecny będzie mi się już nudzić.
Czyli dość często. Przewiduję zmiany co miesiąc. Czasami będzie szybciej, czasami wolniej. To już zależy od moich humorków itede.
 Musze obczaić rytm pojawiania się notek!
Już w piątek oficjalnie zaczynają się wakacje, co oznacza dużo wolnego czasu. Dodatkowo prawdopodobnie zostaję sama w domu na trzy tygodnie, więc supi dupi. Jeśli wszystko byłoby okej i dużo osób by chciało, to mogłabym robić z Zó tinychaty itd. To Wasza decyzja ;)
Ogółem muszę poobczajać, jak często mogę pisać posty. Codziennie, co drugi dzień, czy jeden na tydzień? Najlepiej byłoby z notkami codziennie, ale wiecie haha.
 Chce polepszyć kontakt z czytelnikami!
To się wiąże z wcześniejszym punktem, w którym zdradziłam, że może będą tinychaty. Możemy też robić sobie wieczorki czy coś na 6obcy itd. Ogółem chciałabym, aby w wakacje dużo się działo na blogu.
 Byłoby wspaniale, gdybyście pisali pomysły na posty w zakładce specjalnie do tego stworzonej!
Wiadomo, że każdy bloger w końcu ma braki weny, więc takie pomysły od Was byłyby cudowne. Nie tylko ja miałabym o czym pisać, ale i Wy mielibyście do czytania to, co chcecie! Czy to nie cudowne?
 Jeśli widzicie na MSP dziwne osoby i rzeczy, to koniecznie mi o tym napiszcie!
Chciałabym wkręcić na bloga trochę klimatu tajemniczości i strachu, więc notki z osobami, które posiadają hacki czy coś w tym stylu byłyby w sam raz. Ja sama nie widzę jakoś takich rzeczy (może dlatego, że nie siedziałam na msp? XD), ale wiecie. Jak coś widzicie - piszcie!

Okejka. Post skończony, prawie.
O kurka, już jest po północy i mamy dwudziestego czerwca, woah. Jak ten czas szybko leci!
Muszę się już zbierać, bo mam na jedenastą dwadzieścia do okulisty, więc hehe.
Do widzenia!

4 komentarze:

  1. Myślałam, że ten blog juz nigdy nie będzie działać ;o

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham tego bloga!
    Cieszę się, że wróciłaś 😀
    ~Kelsey
    ~Mirabelka 23
    NieZnaszMnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham tego bloga!
    Cieszę się, że wróciłaś 😀
    ~Kelsey
    ~Mirabelka 23
    NieZnaszMnie

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.