W poszukiwaniu dziwnych & śmiesznych osób!

Heja! Tu Lexy.
Chwila, muszę przetrzeć okulary, zrobiły się brudne.
Ej, ale czekaj, Lexy i okulary? No tak! Od wczoraj mam tę ozdobę oczu. Są to biało czarne kujonki. Wiem, że większość nie lubi nosić okularów, ale ja jakoś kocham takie rzeczy, więc już w niedzielę cieszyłam się jak małe dziecko. Ogółem śmieszna historia, bo jak pierwszy raz je założyłam, to świat był taki dziwny, haha. Musiałam trzymać tatę za rękę, aby nie przewrócić się na schodach, lol. 
Ale dobra, koniec o mnie. 

Zajmiemy się dzisiaj wyszukiwaniem dziwnych osób w wyszukiwarce znajomych. Pomysł na posta nawinął mi się przypadkowo, gdy spojrzałam na użytkownika o wdzięcznym nicku - PIERDZIOCH.
 Ahh, te włosy... Niczym zgniła trawa i psia kupa na niej leżąca. Przepraszam, jakoś tak mi się skojarzyło ahah. Ale no powiedzcie, czy to nie jest podobne? Do tego ten idealnie męski look, który tak bardzo podkreśla mężność. Piękność sama w sobie. 

Smród glut z nosa
Szlachetna łysina! Kowbojki i te coś, co nie wiem jak się nazywa, przyjmijmy, że kamizelko - top, dodają tu powiewu wiatru z prerii, Nie wiem czemu mam dzisiaj takie dziwne skojarzenia, ale ten koński ogon przypomina mi gluta. PRZEPRASZAM.

Smród Kupa!
Wybrałam tę osobę tylko ze względu na to, że ma ona stare, już unikatowe oczy. Ahh, one były takie niesamowite! No popatrzcie tylko, ten wstydliwy wzrok. Taki uroczy, aż chce się tą kruszynką zaopiekować! No dobra... Przejdźmy lepiej dalej.

kura 090909
Uwaga, uwaga! Groźna hackerka. Gryzie, wypluwa, kolejny raz gryzie, a na końcu połyka!!
Oczywiście żartuję. Kolejny raz mam dziwne skojarzenie... Te włosy i mina przypominają mi wściekłą kurę, której zabraliśmy kamienia, którego chciała połknąć, więc teraz chce nas dziobnąć. Ta animacja jeszcze na dodatek mówi: 'to mój kamień!'.
Nie pytajcie...

Hackerka (tutaj wstawić wykrzykniki)
Wybaczcie za ten nick, ale ja po prostu... No jak??
Widzicie, musicie uważać na swoje konta, bo jak nie... :( Ta czaszka na głowie oznacza niedobre rzeczy, musicie się tej hackerki strzec!

Jeśli podobają się Wam takie 'śmieszkowe' posty, to piszcie w komentarzach! Może zrobię drugą część posta. Możecie podawać też swoje propozycje następnych notek. Nie żebym nie miała pomysłów, ale po prostu wolę wiedzieć, o czym chcecie poczytać.

Do następnego!
xx
chyba powinnam zrobić sobie nowe logo...

9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. Twój blog tak mi się spodobał, że poleciłam go na swoim. <3 Życzę dalszych sukcesów, bo jest cudowny. Jakbyś była zainteresowana, tu masz link do mego. http://wika-msp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszesz to wszędzie -.- u mnie na zelkowe msp tami, na wannach, emily i u sspectry

      Usuń
    2. Piszę to na tych blogach, które na to zasługują. ^^ A Twój blog jest w zakładce Polecane blogi na moim, dlatego napisałam ci taki komentarz

      Usuń
    3. Strasznie mi miło, ale mogłaś to napisać w Księdze Gości :) Dziękuję <3

      Usuń
    4. Proszę, na przyszłość będę pamiętać ^^

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Łoł.
    Szczerze wątpiłam, że ten blog jeszcze odżyje. Nie wchodziłam tu. Nawet nie miałam zamiaru. W końcu przypomniało mi się, że jest jeszcze pewna strona o nazwie Kreatywne msp... Będę wchodziła tak często, jak tylko się da. Pozdrawiam, amethystowa.

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.