Wyjaśnienia



Heja! Tu Lexy.
Długo mnie tu nie było, ehh. Chyba muszę się wytłumaczyć.

Wiadomo, są wakacje, a niektórzy ludzie - w tym ja - nie chcą ich zmarnować na siedzenie przed komputerem, więc w ostatnim czasie często byłam poza domem i po prostu dobrze się bawiłam. Nie przejmowałam się wtedy blogiem, bo odpoczynek musi być, nawet od takich przyjemności.
Wakacje trzeba wykorzystać, bo do początku roku szkolnego zostały tylko trzydzieści cztery dni! Tak więc nie jest to dużo. Może pora w końcu odciągnąć się od komputera i zrobić coś dla siebie, dla rodziny, cokolwiek innego niż ślęczenie przed monitorem?
I nie mówcie mi tylko, że nie macie co robić. Też tak uważałam, bo mieszkam na wsi i tutaj na prawdę nie ma żadnych rozrywek (nawet las jest daleko.....:)) Ale mimo to znajduję coś do roboty,
Chciałam pisać posty, serio, ale albo chwilę później dzwonili znajomi, żeby z nimi wyszła na podwórko, albo pisałam z chłopakiem lub po prostu robiłam coś innego. Gdzieś na początku miesiąca kupiłam sobie vipa, a mało co z niego korzystam ostatnio, ale wiecie co? Nie żałuję. Życie realne jest ważniejsze od tego wirtualnego. Jeśli to czytasz, to napisz w komentarzu słowo koktajl, aby dostać dziesięć prezentów z listy życzeń.
Teraz będę miała chyba więcej czasu, ponieważ znajomi pojechali na kolonie, a ja siedzę w domu, więc czas na pisanie notek prawdopodobnie się znajdzie. Przynajmniej tak myślę. Mam nadzieję, że te coś co dostaniecie za napisanie czegoś tam wynagrodzi Wam brak nowości.
Jeszcze tak szepnę, że mam zamiar dodawać tutaj sporo fajnych rzeczy i pojawią się też konkursy, więc wyczekujcie.

Następny post będzie właśnie o konkursach i być może pojawi się jeszcze dzisiaj, o ile pod tym postem pojawi się pięć komentarzy (z opinią, nie z tamtym słowem tylko).
Napiszcie w komentarzach, co sądzicie ogółem o blogu, jak podoba Wam się nowy design i jakich notek oczekujecie. (wpis o wakacyjnych zadaniach pojawi się szybko)

Do następnego!
xx

6 komentarzy:

  1. Koktajl! Fajny post. Długo czekałam na nowy post :*
    GlamPaulaXDDsweet

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy29/7/16 20:22

    Koktajl! :D
    Moja nazwa na MSP to Beziunia456

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy30/7/16 12:15

    Koktaj!
    Rozumiem Cię, mam tak samo. :3 Nazwa użytkownika: Vanessa Scare

    OdpowiedzUsuń
  4. Koktojl! Rozumiem Cię. Super post. Nie uwierzysz jak długo czekałam na post <3 Mój nick to Taristta ♥...♥

    /Taristta

    OdpowiedzUsuń
  5. Koktajl!
    Nie szkodzi, że Cię nie było :)
    Fajnie, że wracasz.
    Co sądzę o blogu?
    Super blog, ładny design. Nie oczekuję jakiś wyjątkowych notek, ważne, żeby były ciekawe.
    A i nick na msp: Cute Alpaca

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz,też mieszkam na wsi i gdyby nie to ,że wszystkie ,,przyjaciółki" się co chwile na mnie obrażają nie wiadomo za co ...nie ma co robić!

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.