Zadania wakacyjne cz.3

Heja!♥
Obiecałam paru osobom, że dzisiaj pojawi się post z Zadaniami Wakacyjnymi cz.3 więc o to i on!

CZĘŚĆ 1
Zadania:

  • Znajdź 3 kokosy.
  • Idź do Kliniki Piękna i kup sobie nowy opalony kolor skóry.
  • Stwórz ArtBook zainspirowany zamkami z piasku.


Wiele osób pytało się mnie, gdzie znaleźć kokosy. A ja, jako że nie chciało mi się szukać i zmieniać koloru skóry, pominęłam to zadanie. Dlatego dzisiaj na innym koncie robiłam zadania.
Ale ok, gdzie ja znalazłam kokosy?
W moim pokoju (może chyba też być na jakimś chacie)

W sklepie z ubraniami

W Design Studio.

Wiedziałam mniej więcej gdzie one będą, bo jeśli są już trudniejsze zadania, to twórcy gry chowają 'głębiej'.
Ok, mamy kokosy. Teraz idziemy do Kliniki Piękna i zmieniamy kolor naszej skóry. Ogółme to wkurzają mnie takie zadania. Po co one są?
Następnie robimy byle jakiego ArtBooka. Jeśli tak jak mi, nie chce Wam się go robić, wyjmujecie' tylko postać i zapisujecie, aby nikt tego ArtBooka nie widział. Proste? Proste!
Nagroda:

CZĘŚĆ 2
Zadania:

  • Kup przedmiot na Imprezę na Plaży w sklepie z rzeczami.
  • Udekoruj swój Imprezowy Pokój za pomocą nowego przedmiotu i zapisz go.
  • Zaproś przyjaciela do Twojego pokoju.


Hmm, bardzo łatwe.
1. Idziemy do sklepu z rzeczami i kupujemy najtańszą rzecz (możecie byle jaką, ale proponuję muchę)
2. Idziemy do swojego pokoju (nie musi być imprezowy) i dajemy kupioną ozdobę.
3. Zapraszamy znajomego do naszego pokoju.

Nagroda:

CZĘŚĆ 3
Zadania:

  • Dołącz do gry Crazy Cards.
  • Wygraj jedną rundę Crazy Cards.
  • Wejdź do Tematycznego pokoju rozmów i powiedz 'Zaszalejmy!'.


Od razu mówię- Crazy Cards to Zwariowane Karty. Żeby nie było wątpliwości.
1. Idziemy do gry Zwariowane Karty.
2. Gramy aż do końca. (nie musimy wygrać, ale trzeba zostać do końca)
3. Idziemy do jakiegoś Chatu i piszemy coś. (Może to być np. hxsdfh albo coś normalniejszego, haha)

Równie proste jak wcześniejsze, prawda?

Nagroda:

CZĘŚĆ 4
Zadania:

  • Kup ubranie na Imprezę na Plaży w sklepie z ubraniami.
  • Stwórz i zapisz swój Look na Imprezę na Plaży.
  • Daj 8 autografów.


Nie no, ehh.. 8 autografów? Oni specjalnie to robią, żebyśmy kupowali VIP! Ja na tym koncie nie zrobię tego zadania po prostu, bo mi się nie chce. Ale resztę zrobiłam.

1. Idziemy do sklepu z ubraniami i kupujemy najtańszą rzecz (lub inną, droższą, jeśli chcemy. Wasz wybór. Jednak ja polecam 'to coś' na szyję lub bluzkę za 50 sc.)
2. Robimy Looka.
3. Dajemy 8 autografów.

No cóż, to tyle. Postaram się jeszcze coś napisać, ale chcę coś zrobić na MSP.
Tak ogółem, to nie wiem, czy Wam mówiłam, ale parę dni temu wbiłam z Waszą pomocą 24 lvl. Wczoraj znowu zrobiłam Boostera (oczywiście przedłużyłam go, haha) Zobaczcie, ile miałam 10 minut po włączeniu boostera, a ile miałam po Boosterze.
w trakcie
po
Baardzo dużo osób mi pomagało, na prawdę. Każdemu podziękowałam na poczcie, bo chyba z 50 wiadomości miałam. Później nadal oglądali mi seki, Ci, którzy nie mogli pomagać podczas Boostera. Prze kochane. W tej chwili pasek fame wygląda tak:
Na prawdę, to niesamowite jak szybko leci mi to.
O, przed chwilą odeszłam od komputera i już mi przybyło trochę fame i sc. Widzicie, heh.
Czeka na mnie jeszcze 50 tyś fame, bo 10 kont osiągnęło już poziom 6. A teraz robię tyle, aż dojdę do 25 kont, i będzie wtedy 125 tyś fame. O taaaak! Ale te 50k zostawiam na Boostera. O, ma pomysł na notkę. Zapisane.

O, dobra. Ja się z Wami żegnam!
PS: PROSZĘ PODAWAĆ MAILE POD NOTKĄ Z NABOREM!!! INACZEJ NIE ZAPROSZĘ WAS!
xoxo,
Lady Lexy

8 komentarzy:

  1. amelia.gdaniec.ag@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. damianmuniak88@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy19/7/15 18:46

    Gratki lvl. 💗 ! Mi też ostatnio szybciej fame leci C: ! Tak ok. 5 tys. nawet dziennie że też miałam boostera i wbiłam 500tys. fame ( ok.400 tys. z ok.6 Awards w tym 250 tys. Za zrobienie 25 kont ;)) i po boosterze brakowało mi 280 tys. do lvl. a teraz niecałe 220 tys. ♥ !
    • Mów mi szalona

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam się przerzuciłam na grę Star Stable XD
    Polecam XXXDDD xxxddd

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydatny post, ja tych ananasów szukałam z 5-10 min xD Ja zawsze na bostera zbieram to co się da, skarbonke, magazyn fame itp.
    PS. Super logo :3

    ~ HanJaa
    'oliwia:)506

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za ananasy, kokosy (whatever), szkoda, że już znalazłem.
    ~ Shimeruko
    ~ Shims
    ~ S
    ~ SJ

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy21/7/15 11:26

    malwina.wlazy@onet.pl
    Konto MalwinaDworecka

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy25/7/15 17:17

    zuziak27@o2.pl

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.