Co się stało z Arli?!

Cześć. Przeglądałam sobie dzisiaj konto Arli, no to tak. Wchodzę na jej profil a tu to:
Bardzo się zdziwiłam. Jakaś dziewczyna reklamowała swojego posta o niej na blogu. Tam okazało się coś bardzo dziwnego. Chyba ''fanka'' pisała do założycielki bloga, napisała że skoro Arli została okradziona to jej najbliżsi również. A dlaczego? Już mam wyjaśnienie.
Chyba każdy wie, że około rok temu, ktoś wszedł na konto Kellow i również wypisywał takie rzeczy. Kellow podobno wtedy miała w profilu jako dziewczynę Arli. To wszystko składa się w całość. Z tego co wiem Kellow odzyskała już swoje konto, a na jej koncie też ktoś pisał dziwne rzeczy. Dobra przejdźmy może do księgi gości. Hm.. coś znam trochę Kellow i nigdy nie słyszałam żeby chodziła z Arli, ale cytuję tylko co pisała założycielka tamtego bloga, bo myślę że Was to zaciekawi. Więc cofnęłam się rok w przeszłość (xd) w księdze gości Kellow. Pisali tam to, co teraz piszą Arli czyli:
Ja tam wiem tylko że ktoś po prostu Arli konto ukradł itd. No ale chodzi plotka że właśnie Kellow kiedyś chodziła z Arli. Hm.. Podejrzane. No to tyle, więc cześć!
Ps. Piszcie w komentarzach co Wy o tym sądzicie, bo jakby Arli robiła sobie żarty, to zaryzykowała by utratą znajomości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.