Look! Cool Film! #1 ;3

Helloł! Tak, tu Zuzia. Dzisiaj miała być seria  ,, Subway Styl '', ale zdecydowałam, że zrobię dzisiaj
,,Look! Cool Film!'', wczoraj nie było posta, więc zrobię ten post za wczoraj. Aha, nawet jakbym wczoraj chciała napisać posta, to raczej bym nie napisała. Byłam nad jeziorem, ale była okropna pogoda! Siostra poprosiła mnie, żebym sprawdziła dokąd sięga woda, no to weszłam. Potem w ogóle nie wchodziłam, ponieważ jak rozkładaliśmy ręczniki to już zaczęło grzmieć. To już tak
'' przedstawiłam '' Wam swój dzień, to teraz część o MSP. Przedstawię jeszcze raz zasady tej serii:
  • Z pierwszej strony w TOP wybieram jeden film.
  • Oglądam go.
  • Oceniam go, piszę czy mi się podoba, streszczam go itp.
Mam nadzieję, że seria Wam się spodoba. Ok, na dzisiaj wybrałam 2 filmy. Pierwszym będzie:

Wybrałam ten, a nie pierwszy, ponieważ jest to 1 część. Jakbym wybrała np. 7 część, nikt nie wiedziałby o czym to jest. No to najpierw muszę go oglądnąć, lol ;-;. Film stworzyła Anthemy.
 
Streszczenie: Dwie dziewczyny, chcą zostać '' Aniołami Słodkości ''. W tym celu przychodzą do Anioła Słodkości, ten zaprasza je do komnaty Królowej Diany. ( To jest słodki świat, tak powiedziała w tym filmie.) Dziewczyny opowiadają jej o sobie, podobno płynie w nich słodka krew. Dziewczyny mówią, że przyjmą ryzyko. Królowa opowiada im o aniołach zła i gorzkości. Przyszłe anioły (te dziewczyny) zgadzają się chronić ten świat. Królowa aniołów, Diana zaprasza ich do 1 etapu... Najpierw musi je zabić. Treść filmu oceniam na 6/10. Dla mnie nie jest trochę ciekawy.
 
Muzyka: Jejku, nawet muzyka nie zmieniona -,-. Cały czas ta sama, początkowa. Ten film nie powinien być w TOP, jest tylko dlatego, że stworzycielka filmu była dziewczyną Arli. Tak myślę. Muzykę oceniam na 2/10.
 
Szczegóły: Film twa tylko 1 minutę i 34 sekundy. Tła są różne. Film nie jest za bardzo ciekawy, błędów ortograficznych nie ma. Z powodu krótkości oceniam na 7/10.
 
Film razem zdobył 15/30 pkt. :s Wychodzi taka trójka. Jako drugi film, wybrałam ,, Duchy w moim domu '' Film stworzyła Arli.
 
Oglądamy! :p Już to oglądałam, ale nie pamiętam za bardzo :D.
 
Streszczenie: Kate i Leon, małżeństwo mieszkali w Stanach. Postanawiają jednak wrócić do swojego kraju, dlatego sprzedają dom i meble przed domem. Katy odwiedza koleżanki w pracy, kobiety zapominają, że ich przyjaciółka się wyprowadza. Koleżanki zauważają, że Katy jest smutna i podejrzewają, że nie układa się jej z mężem. Kobieta przypomina im o swoim wyjeździe. Przyjaciółki żartują sobie, a potem się żegnają. Małżeństwo przyjeżdża do Polski. Rodzice i siostra żony cieszą się z powrotu kobiety do Polski. Matka Katy mówi jej, że znalazła testament jej babci. Spisała na nią jej dom. Małżeństwo chce się od razu wprowadzić, ale ojciec odpowiada im, że nie tak szybko... Film jest niesamowity! Fajna treść, mogłabym oglądać go przez godzinę! 10/10
 
Muzyka: Także świetna. Nie powtarza się, a nawet jak raz się powtórzyła to i tak sądzę, że jest świetna. Nie ma muzyki początkowej więc także 10/10.
 
Szczegóły: Film trwa 2 minuty i 20 sekund, więc nie jest ani za długi, ani za krótki. Teł jest parę. Także się nie powtarzają. Nie ma błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. Tytuł ciekawy.
Oceniam także na 10/10. Film zdobył 30 pkt. Także jest to szóstka! Za chwilę obejrzę sobie 2 część.
 
Jeśli spodobała Wam się seria, piszcie w komentarzach. Możecie też zgłaszać swoje filmy do tej serii, nie muszą to być tylko te z TOP. Zgłaszajcie swój film, swojej przyjaciółki/przyjaciela, albo nawet jakieś z TOP.
Tak kończę tego posta! Chciałabym, abyście komentowali, jak podoba się Wam post, seria. Do zobaczenia jutro!
 
 


2 komentarze:

  1. Super post! ta Anthemy to moja znaj xD. MI. Się osobiście podoba jej film ale to moje zdanie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiłaś mnie, chcę więcej tego typu serii. Nie muszę oglądać filmu, a już wiem czy warto go obejrzeć czy też nie, haha ^^

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.