Jak wymyślić dobre hasło?

Heja Kotki♥

Dużo się mówi o okradaniu, włamaniach na konta itd. Dlatego postanowiłam, że napiszę poradnik.

Jak wymyślić hasło, którego nikt nie zgadnie?
1. Nie rób haseł typu pies123, drzewo123 itd. 
    Takie hasła są bardzo proste do odgadnięcia, niestety wielu ustawia sobie takie, a później niestety ktoś może się wkraść. 
2. W hasłach nie dawaj swojego imienia i/lub nazwiska! Przykład: Ania123. 
    Przecież takie hasło może złamać każdy, jeśli tylko wie, jak się nazywasz.
3. Wymyślaj długie, dziwne hasła.
    Takie hasła zdecydowanie trudniej odgadnąć. 
4. Litery przeplataj liczbami.
    Prawie zawsze użytkownicy najpierw piszą litery, a później liczby. ŹLE! Najlepiej przeplatać ze sobą litery i liczby.
5. Wpisuj małe i duże litery.
    Jeszcze się nie spotkałam, aby ktoś pisał hasła typu: PrzYKłaDOwEhaSŁo, a to bardzo utrudnia wtargnięcie na konto. 
6. Możesz mieszać słowa polskie, angielskie i inne. 
    Nikt nie domyśli się, że ma do zgadnięcia takie trudne hasło! Poza tym wcale nie musisz dobrze znać angielskiego. Jeśli się pomylisz czy źle napiszesz jakieś słowo, to wtedy hasło będzie jeszcze trudniejsze! 
7. Jeśli to możliwe, to dodawaj także znaki typu: ^,&,@,* itd.
    To także bardzo utrudnia sprawę. 

Aby post nie był taki krótki, wymyśliłam parę haseł jako przykłady. 
  • LOgi6353srutu^^hWqa9093;;21
  • uweR6441tuBBacccCo07$$cDD
  • DinKKOZa65lurek3319koncys*x6

To były takie, których na 100,99% nikt nie zgadnie, zapewniam Was. Jednak są one bardzo długie, bardzo dziwne i zapewne trudne do zapamiętania, więc poniżej macie 5 krótszych, ale równie trudnych.
  • SOmee29^ctbzlel4528
  • goDe*dz44qi
  • bIE@0nJ3
  • pOTa%0cO55haHle4
  • ch00S3ba7a7a



Mam nadzieję, że ktoś z tego skorzysta i zmieni hasło na trudniejsze. 
Oczywiście nawet jeśli będziemy mieć bardzo trudne hasło, a podajemy je komuś- wtedy także możemy stracić konto, ale chyba to każdy wie, prawda?
Ubezpieczajcie się, nigdy nic nie wiadomo (:

Kocham♥
Lady Lexy

14 komentarzy:

  1. Mojego hasła Nikt nie zgadnie mimo iż ma ono 4 litery i 3 cyfry... To teraz sobie pomyślisz,że ono jest łatwe do zgadnięcia? Są to przypadkowe litery i cyfry xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam takie hasło, że wyraz i cyfry i jeszcze jeden wyraz i cyfry xD Ale ten pierwszy wyraz nie jest wyrazem, więc nie zgadniecie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam łatwe hasło :o Muszę zmienić XDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam łatwe hasło :o Muszę zmienić XDDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam pomysł na Nowe hasło ^-^ i raczej go nikt nie zgadnie XDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam pomysł na Nowe hasło ^-^ i raczej go nikt nie zgadnie XDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam pomysł na Nowe hasło ^-^ i raczej go nikt nie zgadnie XDD

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam ja 11 liter :** nazywam sie julia vip d5 zapraszać :**

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam 2 zmyslone słowa i przeplatane liczbami ma 15 liter

    OdpowiedzUsuń
  10. ja miałam chasło raz na msp : onomatopeja09987667
    moim zdaniem jest trudne ale zmieniłam na trudniejsze

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam dość trudne hasło, wątpie żeby ktokolwiek je zgadnął

    OdpowiedzUsuń
  12. brawo ja ja mam imie w hasle, oraz na koncu 123 XD zmienie tylko ze msp czasem oszukuje, i zmieniam haslo i nie dziala a ni jedno a ni drugie w sesnsie stare ani nowe

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.