Top Kategoria #3

Cześć. Wczoraj nie było posta, ponieważ nie będę prowadziła serii ,, Subway Styl''. Dzisiaj już 29 lipca, nie mogę się doczekać kiedy wyniki :). Na dzisiaj przygotowałam post z Top Kategorii.
Oczywiście, losowanko... Top Artbook! Fajnie... Przejdźmy do pierwszego artbooka.

Tego artbooka stworzyła adrianna11125, czyli Adrianna Skon. Strasznie mnie to denerwuje, że jej 2 artbooki są w TOP! Tylko dlatego, że nagrywa to każdy daje jej lovki i ogląda jej filmy... Lubię jej filmiki, ale teraz chodzi o coś innego. Animka, tło i tekst. Nic ciekawego. Oceniam ten artbook na 4/10 z powodu, że ją lubię.

Oczywiście po tym artbooku, jest następny jej... To teraz inny artbook :

Bardzo ładnie, artbook stworzyła wikus098. Ładne wykonanie, wszystko jak u nas! No dobra, nie wszystko. Np. tło. Ale nie będę się już czepiać, bo przy tworzeniu artbooka nie ma za dużo możliwości. Daję 8/10. Otrzymał on też ponad 3 tysiące love it!

Jeszcze dodam jakieś 2 artbooki. Następny proszę! XD

Artbook nie jest jakiś strasznie dopracowany, ale powiedzmy, że trochę jest. Stworzyła go ekstralala265. Ma on ponad 1 tysiąc lovków. Ja wybieram te drugie buty, większość pewnie je wybrała, więc nie wiem dlaczego tak dużo lajków. No, czcionka nie zmieniona. Czarna nie pasuje do ciemnego tła, dlatego oceniam go na 6,5/10.
 
Ostatni artbook, mam nadzieję, że będzie lepszy od tych na górze, żebym mogła dać 9 lub 10, bo 8 już jest. Mi raczej trudno zaimponować.
 
Bardzo smutny artbook, znam kogoś, kto też ma Anoreksję i z tego powodu chce się zabić, ale nie o tym teraz. Ładne kolory, dobrze dobrana czcionka... Nawet zdjęcie jest, moviestar. Oceniam go na 9/10. Stworzyła go (;MISIA. (bez kropki) Bardzo smutne, ja nie chciałabym mieć takiej choroby.
 
To tyle z tego posta. Jeśli spodobał wam się ten post, proszę o komentarze i dobrą ocenę ;3.
Pa pa!
 

2 komentarze:

  1. (:MISIA to Nanami, realnie Olga Sałacka :) Kocham ją, jest przemilusia. Do tego śliczna i wgl. Bardzo mi jej szkoda.
    A ta Adrianna Skon.. Ygh. Wszędzie jej teraz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do ostatniego, to ty chyba nie wiesz na czym ta choroba polega.

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.