Top Kategoria #2 + Nowa zasada.

Siemka! Chyba wiecie kto pisze, ale jeśli nie to ja Zuzia. To już 2 post z serii Top Kategoria i dzisiaj chciałabym powiadomić Was, że dodałam nową zasadę. Ostatnio wylosowałam Top Projekt, więc od razu wyrzucam tą karteczkę, bo jakby dzisiaj znowu mi się wylosowała? Musiałabym znowu pisać prawie to samo, chyba, że Top się zmieniło. Dlatego dzisiaj zostało tylko 5 kategorii. Po każdym poście będę wyrzucała tą karteczkę, którą wylosowałam. Więc jeśli skończą się karteczki, będzie to koniec serii! Wtedy wymyślę nową. ;___; W tym czasie, kiedy sprawdzałam coś na MSP, coś, a raczej ktoś mnie zdenerwował! Ok... * Losowanie karteczki* Jeeej! Na dzisiaj wylosowałam Top Zdjęcie! Idę do Top... Na razie widzę już 3 rzeczy Galaxy w Top, trudno. Pierwsze zdjęcie to będzie to:

Moim zdaniem, takie arty  zdjęcia to trochę wymuszanie lovków. Niektórzy się postarają, narysują coś czy co innego, to piszą od razu '' Net '' itp. Sama czasem tak piszę, ale nie przy rysunkach, tylko jak widzę, że ktoś dodał zdjęcie z internetu i mówi, że to on. Ok, koniec mojego wykładu. Powiem Wam, że lubię galaxy, ale czy chcę taką wodę? Ymm... No raczej nie, jak smakuje galaxy? XD Dam już tego lovka, ale tylko dlatego, że lubię galaxy. Next photo: (następne zdjęcie, chyba ;D)
 
Wow, wielkie wow. Od razu chyba domyśliliście się, że autorką tego rysunku jest Jesy <3. Jesy ładnie rysuję, jeśli nie wierzycie, możecie zobaczyć to na blogu. Jest to chyba cztery panny z jednej wanny, ale nie jestem pewna. Dam temu zdjęciu lovka, ponieważ ten rysunek jest przepiękny!
 
Powiem szczerze, na MSP w Top są same zdjęcia typu ,, Brzydkie - like '' ,, Lubisz - like '' itd.
Wybrałam już to z Top, bo nic innego nie ma. Te dziewczyny to tak zwane '' żywe lalki ''. Widziałam już je kiedyś w internecie i w telewizji. Nic do nich nie mam, ale oczy mają naprawdę brzydkie. Nie daję lovka. Gdyby nie te oczy byłyby ładne.
 
Teraz dodam kilka zdjęć z zakładki NOWE.
 
Nie, to się nie rusza. To zwykła iluzja optyczna, nie wiem czy ludzie są tacy głupi, czy nie wiedzą, że coś takiego jak iluzja optyczna istnieje.



I właśnie o takie zdjęcia mi chodzi, czy ktoś mu uwierzy, że to jego mama? Widać, że na zdjęciu jest coś napisane, jakaś strona. I to z jakiegoś filmu, bo ta kobieta jest młoda, więc jak może być jego mamą? Jeszcze czarodziejka.
 
Przepraszam, że post taki krótki, ale nie miałam już nic do dodania. Jutro chyba nie będzie posta, ale jeśli ma być to będzie to Look! Cool Fim!. Kończę, pa!
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.