2 w 1 - Wywiady #2

Cześć. Dziś znowu nasza seria '' 2 w 1'' myślę, że Wam się spodobała. Ja osobiście lubię czytać wywiady. Oky.. Pierwszy wywiad przeprowadziłam z: WoodWood1426.
J- Ja
W - Wood itd.

J - Ok.. Od kogo/czego dowiedziałaś się o MSP?
W - Z reklam xD Robiły się już wkurzające, więc postanowiłam zobaczyć o co tyle krzyku.
J -  A od którego roku grasz w msp?
W- 2011. Miałam jeszcze kilka kont.
J - Co byś dodała do tej gry?
W - JEDNOROŻCEE! Żartuję.. xD Em.. Mi tu już nic nie potrzeba.
J - Ok, a gdybyś miała wybierać pomiędzy starym MSP, a nowym, to które byś wybrała?
W - Nowe. Stare mnie jakoś nie.. jara?
J - Dobra, to na tyle. Chciałabyś kogoś pozdrowić? ;D
W - Pozdrawiam Kefira, Ciebie i jednorożce.
Widać Wood, lubi jednorożce ;D Drugi wywiad przeprowadziłam z Elmexpl2015
J - Ja   E - Elmex
J - Ok, od kogo/czego dowiedziałaś się o MSP?
E - Z reklamy na telewizorze ale do grania bardziej zachęciła mnie przyjaciółka z neta #No Coment  pozdrawiam ją xd
J- A od którego roku grasz w MSP? ;D
E - Licząc wszystkie konta to 2 lata.
J - Co byś dodała do tej gry?
E - Dodałabym by można było ustawić hasło, takie swoje na wysyłanie prezentów. Bo teraz dużo osób okradli na MSP.
J - Ooo.. A gdybyś miał wybrać, pomiędzy starym MSP a nowym, które byś wybrała?
E -  Stare. Chociaż nowe też jest fajne, bo usuneli ciuchy tamte :(
J - Okej, to na tyle. Chciałabyś kogoś pozdrowić? ;D
.. I niestety tutaj Elmex już nie odpisała.
Dobra więc to już na tyle, nadal zbieram zgłoszenia, na loga. Więc cześć, czołem, pa!

1 komentarz:

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.