Wywiady #1

Hej, kochani

Tak nowa seria, jeśli się dostanę to będę nadal ją prowadzić.

Na dziś przeprowadziłam wywiad z Selenaxs5


Ja: Cześć, czy mogę przeprowadzić z Tobą wywiad na bloga?
Selenaxs5: Hay, oczywiście, że tak
Ja: Od kogo lub gdzie dowiedziałaś się o MSP?
Selenaxs5: O MSP dowiedziałam się od kuzynki. Z początku mnie tam nie ciągnęło, ale pózniej tą grę podłapałam w gust
Ja: Od kiedy grasz na MSP?
Selenaxs5: W MSP gram od 2011 roku, lecz ukradziono mi konto, usunięto. To konto posiadam od dwutysięcznego czternastego.
Ja: W jakim stopniu oceniasz MSP 0/10?
Selenaxs5: Oceniam na 8, gdyż jest za dużo różu oraz jest ona grą uzależniającą. Niestety.
Ja: Czy twoi przyjaciele z MSP są mili?
Selenaxs5: Wiele osób zaczyna do mnie pisać i czasem nawet po czasie zaprzyjazniać. Tak są mili, ale codziennie piszą do mnie takie osoby al'a ciomciora...
Ja: Co byś dodała, a co odjęła w grze?
Selenaxs5: To jest temat, na którym mnie zagięłaś. Odjęłabym róż i kratki. Nic bym nie dodała
Ja: Jak oceniasz swój styl i styl innych?
Selenaxs5: Mój styl nie jest idealny. Jest on różny. Hmm... moje stroje zwykle nie są takie jak Miley Cyrus, więc mogłabym dać 7/10. Styl innych? Każdy jest oryginalny! Świetne 2/10! Żartuję xDD 9/10.
Ja: Ile czasu poświęcasz graniu na MSP?
Selenaxs5: Graniu na MSP poświęcam całkiem dużo, lecz potrafię odejść od komputera i wyjść na dwór i nie wracać bardzo pózno xd
Ja: Czy pozwoliła byś na usunięcie MSP?
Selenaxs5: Nie, nie pozwoliłabym bez zwrotu kosztów za VIPa. Usuwają? Okay, ale ja bym chciała odzyskać to, co zainwestowałam w coś, co już nie istnieje.
Ja: Czy chcesz kogoś pozdrowić?
Selenaxs5: Pozdrawiam mamę, tatę, babcię, dziadka... Co jest ze mną nie tak?! Sorry, pozdrawiam 002 Cleo, natalkasam, fajny530, Indocrine oraz Wielomożnego Smalca.

To cały wywiad mam nadzieję, że się wam spodobał.
Jeśli chcecie być w drugiej części to się zgłaszajcie w komentarzach.

A ja już się z wami żegnam.

No to pa

Moje nowe logo.
Tsa... wiem brzydkie xD


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.