Anonymous - Hakerzy #1 (+ kilka dodatkowych materiałów - Hackerzy #1.2)

Hej. Na początku chcę przeprosić za brak wczorajszego posta, ale tak wyszło :(.
Dzisiaj nowa seria, czyli hakerzy, mam nadzieję że czegoś się dowiecie o hackerach. Będę opisywać 1 hackera, którego ja albo Wy (komentując) wybierzecie.
  Na sam początek najbardziej znany hacker, czyli anonymous.


Jest to grupa hackerów, są na chyba wszystkich serwerach MSP. Na pewno są na Polskim (;-;) i Angielskim. Pochodzą chyba z jakiegoś anglojęzycznego kraju ponieważ piszą po Angielsku. Chyba że wybrali ten język bo wiele osób go zna O_e (Zuza odkrywcą.)
Hakują wyselekcjonowaną grupę osób, które dały złapać się w ich perfidną pułapkę (mózg rozjebany, Zuza poetą) XD.

  Jak chronić swoje konto?
(Zuza moderatorem MSP. A nie, modzi piszą że hakerzy nie istnieją -.- ZUZA MĄDRYM MODERATOREM MSP.)
1. NIGDY nie pisz w tematach "Little test" "A little test" itp. na forum!
2. Gdy widzisz anonkę, albo kogoś w fioletowych, początkowych włosach w chatroomie UCIEKAJ !!! XD
3. Nie przyjmuj jej do znaj, a najlepiej nie przyjmuj ani nie odmawiaj tylko zablokuj.
4. Nie pisz do niej na pocztę, ani w jej księdze gości.
5. Nie pisz w opisie: "AAA SRAM NA FIOLETOWO BO SIEM BOJEM ANONKA MJE ZHAKUJE AAAAAA!" itp. bo napewno cię zhackuje ;P
6. Jeżeli widzisz ją na stronie startowej nie wpisuj hasła ani nazwy użytkownika, tylko wyłącz i włącz internet (router, o ile możecie jak nie to tylko wasz komputer).

  A teraz pierwszy dodatek czyli ogólne zasady ochrony przed hackerami.
1. Nie pisz w podejrzanych tematach na forum.
2. Gdy widzisz w chatroomie kogoś bez nazwy, lub ma w nazwie "hack" "hacking" "beware" UCIEKAJ
3. Nie pisz w opisie o nocy hackerów bo ogólnie ona nie istnieje (ALE PRZEZORNY ZAWSZE UBEZPIECZONY XD), ale jak coś o niej usłyszysz lepiej przebierz się w jakiś strój bez unikatów (hackerzy to też normalni gracze msp, hackujący dla ubrań lub lepszych kont albo unikatów a nie tylko anony, the dolly, p!zza itd.) i postaraj znaleźć rzeczy które ma wiele moviestars. Hackerzy skorzystają z okazji i nastraszą ludzi nocą hackerów, hackując w tą noc ;p
4. Nie wymieniaj się kontami, ubraniami ani nie wierz w darmowe VIP'y, SC, diamondsy itp.
5. Nie zapraszaj osób z podejrzanymi opisami i opisami z minkami diabła.

Jak wygląda anonymous?


To jest nasza anonka :P Twarz nie zawsze jest taka sama bo jak mówiłam to grupa hackerów, i każdy robi  trochu inną postać. Ma zawsze czarne, długie, początkowe spodnie, fioletowe skarpetki (niektóre anonki mają w innym kolorze albo w ogóle mają bose nogi) jasno fioletowy stanik (albo ten który jest pod bluzką) fioletowy kok (do wybrania na początku gry) i czasami fioletowy kapelusz.

 Co się dzieje gdy anony mnie zhackuje? + Jak odzyskać konto przy zmianie hasła albo hasła i e-maila?
Gdy jesteś na koncie i anony cię zhackuje po prostu (za przeproszeniem) wyjebuje cię na stronę początkową i anony pokazuje animki, tak jak na zdjęciu przy opisie :p. ANONY NIE WCHODZI NA KONTO RAZ.
OD RAZU JAK ODZYSKASZ KONTO ZMIEŃ HASŁO!
No właśnie. Jak odzyskać konto?
  1. Zmiana hasła
W takim wypadku jest prosto odzyskać konto. Wystarczy kliknąć "Zapomniałem/am hasła" czy coś takiego, wpisać nazwę użytkownika i e-mail, czekać na poczcie (odświeżając co chwilkę stronę) na wiadomość od moderatorów i jak najszybciej wejść na konto oraz zmienić hasło (warto też sprawdzić w wysłanych czy ktoś sobie czegoś nie wysłał :p Jak dowiesz się kto to zgłoś go! Jeżeli modzi go nie zablokują to napisz do nich. (Chociaż ja osobę która mnie shackowała zgłosiłam i napisałam o niej do modów. Nawet ostrzeżenia jej nie dali, bo nic nie przyszło do mnie na MSP ;-;)
  2. Zmiana e-maila. 
No tu już jest gorzej. :p Ale wystarczy zrobić nowe konto, w znaku zapytania na górze odnaleźć "mój użytkownik" i poszukać w przyciskach "zresetuj hasło/e-mail" i kliknąć. Tam wpisujemy nazwę konta i stary email. Wchodzimy na nasz e-mail na którym było zarejestrowane konto przed shackowaniem. Przyjdzie hasło, a email jest już zmieniony na nasz. :)
W obu przypadkach należy jak najszybciej odzyskać konto i zmienić hasło!
Pa to tyle w tej serii :)

Mój grafik:
Poniedziałek - Brak posta
Wtorek - Post modowy
Środa - Hackerzy
Czwartek - Nowy konek na MSP
Piątek - Brak posta albo coś wymyślę
Sobota - To samo co w piątek
Niedziela - Porady Modowe (nowa seria!)

PS. Zawsze na końcu posta będę dodawać mój grafik ;)

37 komentarzy:

  1. ;) dzięki za pomoc bo w moim domu był Animouse bałam się uciekłam z domu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze:pisze się anonymouse a nie animouse.Może jeszcze aniamouse?!
      Po drugie:dziwne.Bez pozwolenia ci wszedł?Bez klucza?A niby tak daleko mieszka!
      Po trzecie:aż tak się przestraszyłaś?A jak już uciekłaś to zimno ci nie było?

      Usuń
  2. Ale oczywiście na msp ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy4/3/15 16:24

    Ale nie można się ubierać na początkującego bo haker może zrobić wam look i zobaczyć jakie macie fajne ciuchy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale przezorny zawsze ubezpieczony (y) Nie zawsze hackerowi chce się robić look, może przecież szybciej sobie znaleźć kogoś innego do zhackowania :P Ale i tak lepiej się przebrać, chociaż może zrobić looka, niestety... :'(

      Usuń
  4. Anonimowy18/3/15 20:25

    Dzięki za to że pomogłaś mi odzyskać konto, ale niestety ciuchy niektóre anonka mi zabrała, te nie vip naszczęscie, ale sie odkupi

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy18/4/15 20:25

    nom a wogle hakerzy kradną ciuchy jak tak to poco jak ich nie noszom?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dzisiaj widziałam w kawiarni Anonymouse i The Dolly! Ale tylko w profilu mieli nazwe :o

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy9/5/15 19:39

    widziałam takom jednom hakerke na imie jej EmooKlauddi.a teraz ktos mnie zhakował na koncie pószja..... poooooomoooooooooooocyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:,(

    OdpowiedzUsuń
  8. ten anonimowny przedemnom to ja poprostu musiałam zrobic konto

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy5/6/15 12:12

    po co są hakerzy w ogóle ? nikomu nie są potrzebni

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy17/6/15 16:18

    Jest nowy haker na msp Emooklaudi11

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ubierajcie się poczontkująco ! Hacker wie,że się jego boicie i was zhackuje :P Ps.Najleiej się ubrać w ubrania nie dla vip i bez unikatów,dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi wczoraj zhackowała konto Faira 12. Uważać !! A co do msp nazywam sie Aurora Milena 13 zapraszać !! 😎😭

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie piszcie nicka z msp w komach bo hacky to tesz mają google+ i czytają a ia tesz jestem Aurora❤️

    OdpowiedzUsuń
  14. ta cała Anonymous ukradła Mojej koleżance konto! To było wczoraj ale na szczęście odzyskała konto

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak to w nocy czytałam bałam się wejść na msp

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej zuzia pomożesz mi? Ukradli mi konto Vip 12 level nie mogę się zalogować... POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :)
      Hm... Kliknij "Zapomniałem hasła", przyjdzie na twój e-mail. Jak tylko wejdziesz zmień szybko na jakieś proste hasło a potem zmień na dłuższe i trudniejsze.

      Usuń
    2. Najpierw na proste żeby 'hacker' nie mógł wejść w czasie zmieniania hasła ;p.

      Usuń
  17. Nie nazwałbym tego hakerami... :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Dodam jeszcze jeden sposób na odzyskanie e-maila.Po prostu piszesz do Moderatorów MSP piszesz że chciałabyś/chciałbyś odzyskać to konto musisz niestety podać dowody np.Znajomych.

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy25/1/16 11:40

    o EmooKlauddi powinnaś napisać ona dopiero hackerka pisalam z nią i na szczęście nie ukradła mi konta Ale ... jest bardzo niebezpieczna Lepiej na nią uważać a wgl cały czas widze na youtube ,,EmooKlauddi mnie hackuje !'' ,,Rozmowa z EmooKlauddi'' Więc lepiej by było oniej też coś napisać mój nick na msp : oszukana <3 ale obecnie stworzyłam nowe konto MajoMajo <3 <3 bo mnie nazywają oszustką na tamtym i stworzyłam nowe jak już powiedziałam MajoMajo <3 <3 Zapraszać do znaj i dawać pozdra,grafy,i lovki na artbookach :) :D Jeszcze raz ostrzgam was przed EmooKlauddi Powodzenia ;) Nie zapomnij zaprosić do znaj :,)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy26/1/16 12:34

    To ja ta ktura poprosiła o napisane o EmooKlauddi :) i jeszcze raz cię prosze !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy26/1/16 12:45

    JESTEM EMOKLAUDI POŻEGNAJ SIĘ Z KONTEM SZYBKO ....

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy5/2/16 11:32

    Aaaaaaa mnie Anonka zhakowała !!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Emookluddi jest straszna

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy9/2/16 17:14

    Ja dzisiaj dla żartu zrobiłam temat Little Test i teraz się boję. Ale zara z po tym wyszłam z msp. Zobaczę jutro czy coś się stało

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy21/2/16 15:14

    Bardzo fajny blog
    na msp jestem sucynka

    OdpowiedzUsuń
  26. Ogólnie fajny post,tylko że... Haker (fachowo Cracker) nie głupi! Wie że się chronimy.

    xRickuś

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy19/2/17 12:39

    Fajne zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy22/5/17 18:00

    O nie moja koleżanka napisała do mnie diabełka zaraz mnie szackuje aaaaaa XDDDD

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.