Top Kategoria #1

Hej! Witam Was, tu Zuza ;). Napisałam w poprzednim poście, że będą...3 serie, tak. Napisałam też, o co chodzi w Top Kategoria, ale powtórzę jeszcze raz.
  • Na karteczkach piszę : Top Film, Top Projekt, Top look, Top Konkurs, Top Zdjęcie i Top Artbook.
  • Wkładam je do słoika i losuję jedną.
  • Jak wyjdzie np. Top Artbook, to wybieram 3 pierwsze arty z Top, oceniam je i wybieram jeden, najlepszy.
Ok, na dzisiaj wyszedł mi Top Projekt! Powiem szczerze, że na MSP nie ma dużo ciekawych, dopracowanych projektów, dlatego powybieram 3 takie trochę ładniejsze. Chwilka...
(Czemu mi wyskoczyło niemieckie MSP? o.o) Ok, już jestem. Haha. Dobra, wchodzimy w desing studio i wybiorę parę takich fajnych. Pewnie od wczoraj się już zmieniły ;-;. Wczoraj patrzyłam na te projekty. No tak, nowe, ale przynajmniej o wiele ładniejsze niż wczoraj, heh. To przejdźmy do pierwszego, który jest w TOP.

Powiem, że nawet mi się podoba. Ale nie jest aż taki śliczny, żeby być w TOP.
Kolorystyka : Ojej, jaki śliczny kolorek... Naprawdę mi się podoba! Ale nie wiem czy kupiłabym tą sukienkę. Powiedzmy tak. Dół ma kolor jasnoniebieski, taki rażący, ale nie aż tak bardzo. Góra ma fajny kolorek, podoba mi się. Jest to brązowy, kojarzy mi się z czekoladą...Mmm... Są też kropki, jedne mają odcień dołu sukienki, (?) a drugie są różowe! Sukienka ma już prawie 4 tysiące '' lajków ''. Nie wiem za co, bo taka ładna aż nie jest. Widzę ładniejsze projekty w Top. Tą sukienkę oceniam na... 6,5/10. Aha, stworzyła ją ewelina33366. Dobrze, następny projekt to ten :
 
Bluzka, no nie wiem... Nawet bym ją kupiła, (chociaż nie jest na sprzedaż) ale jakby były inne kolorki! Akurat ja nie lubię za bardzo czarnego, a ten napis według mnie tu nie pasuje, ale bez niego byłoby jeszcze gorzej. Ta bluzka jest biała, w czarne paski. Widnieje też napis '' I ♥ You ''. Bluzka ma 3771 lovków. Oceniam ją na 7,5/10. A bluzkę stworzyła The SwagGirl. I ostatni projekt, teraz mogłyby być spodnie, bo była już sukienka, bluzka... Ok.
 
Aha, hahahahahaha...;s No, to chyba coś dla chłopaków, kosztuje 240 SC. Moim zdaniem bym tyle nie zapłaciła! W życiu! Ma 551 lovków i mi kojarzą się te spodnie z... wojskiem? XD No bo mają takie... nie pamiętam jak to się nazywa. Mają one różne odcienie zielonego i widzę tam taki blady kolor. Chyba fioletowy. Jak dla mnie, nie kupiłabym ich. Chyba nikt ich nie kupił, bo zostało 25. A wydaje mi się, że jest taka opcja na kopię 25, ale już mogli wykupić, chociaż nie sądze. Oceniam je na...4,5/10? No ok, 4/10. Chłopakom mogą się przydać. No to jak widzicie, wygrał projekt 2!
 
 
Teraz już będę kończyć tego posta, nie wiem czy jutro dodam czy nie. Też chciałabym dać szansę komuś, kto jeszcze nic nie napisał. To post pojawi się albo jutro, albo pojutrze. Pa!!
 
 

 

3 komentarze:

  1. Świetny pomysł na serię! ;')

    ~ tekna125

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie wiem, jak ja dodaję coś kreatywnego w design studio to najwyżej mam 4 love it :<
    Jak chcesz możesz to zerknij na mój blog we-are-moviestars.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.