Zadania wakacyjne cz.1

Heja!

Komputer już jest naprawiony, ale Internet mi tu prawie nie chodzi. Na laptopach i telefonach działa szybciutko, a tutaj prawie wcale... Ehh masakra. Mam jednak nadzieję, że MSP mi się wgra, bo jeśli nie, to będę musiała robić screeny na laptopie mamy i przerzucać sobie na komputer albo pisać tam. W każdym bądź razie nie zamierzam w najbliższym czasie odejść znowu.
Jeszcze takie małe info: Postaram się na dniach zrobić nowy wygląd tutaj, bardziej wakacyjny. Mam już pomysły.
Iiii zastanawiam się nad kupnem VIP'a na miesiąc.
O, jeszcze jedno haha. Myślę, czy aby nie pousuwać zbędnych postów albo poprawić. W sensie, żeby było bardziej czytelnie hehe. Pousuwałabym te informacyjne, jakieś króciutki i takie wiecie... No. Jak myślicie, dobry pomysł?
Musze też uporządkować etykietki.
O ja, dużo pracy mnie czeka, a z tym internetem...
O albo wiem co zrobię mam pomysła oł jee. Ale Wam nie zdradzę ha! Wszystkiego dowiecie się w swoim czasie...

Ale ok, przechodząc do posta.
Dzisiaj zajmiemy się rozwiązywaniem zadań wakacyjnych. Nie wiem, od kiedy one są, ale myślę, że taki post przyda się. Zwłaszcza na późniejszych etapach.
(no tak, ciekawe czy mi się zaloguje MSP w ogóle...)(czekam już jakiś czas... No dajcie mi spokojnie napisać notkę, luju)(oki, to ja sobie poczekam aż mi się zaloguje, a w tym czasie idę napisać jeszcze posta na pisane-kolorem.)(no chyba się nie doczekam, weźcie mnie patelnią w łeb, zemdleję, a jak się obudzę to może się zaloguje)( nie no serio, chyba będę musiała robić screeny na mamy lapie... Ja to serio mam szczęście.)(napisałam już posta na pisane-kolorem.blogspot.com)(jeśli chcecie, to zajrzyjcie. Myślę, że całkiem mi się udał.)(Już jestem na mamy laptopie.)


Gdzie są zadania?
Od razu po zalogowaniu się na MSP widzimy w lewym górnym rogu. Chyba każdy to zauważy.

CZĘŚĆ 1

Jak widać, mamy zadania takie jak:
  • Znajdź 5 ananasów.
  • Stwórz i zapisz plażowy look.


Moim zdaniem bardzo łatwe.
Gdzie znaleźć ananasy?


Trzy są na ekranie głównym, a dwa w Grach. Zaznaczyłam na fioletowo gdzie się znajdują.

Następnie robimy byle jakiego looka i zapisujemy.
Po skończeniu 'misji' wyskakuje nam okienko:
No, no, no. Niezła nagroda jak na takie łatwe zadania.

CZĘŚĆ 2
Zadania:

  • Znajdź inspirację, oglądając 3 filmiki na Youtube.
  • Znajdź inspirację na 5 zdjęciach i Polub je.
  • Napisz status nawiązujący do Imprezy na Plaży.


Nic tu chyba nie trzeba tłumaczyć.
1. Klikamy na pasku u góry ikonkę Youtube, klikamy filmik, czekamy aż się włączy, wyłączymy i tak trzy razy.
2. Wchodzimy w zdjęcia i klikamy 'lubię to!' na 5 zdjęciach.
3. Piszemy coś w statusie.
I zadania wykonane!

CZĘŚĆ 3
Zadania:

  • Kup plażowe ubranie w Sklepie z Ubraniami.
  • Idź do Plażowego pokoju rozmów i powiedz 'Zróbmy Imprezę!'
  • Zaproś przyjaciela do Plażowego pokoju rozmów.


Tu także nie ma co tłumaczyć, ale:
1. W sklepie możemy kupić byle co, żeby było jak najtaniej to wybieramy przypinkę za 20sc.
2. Idziemy do byle jakiego chatu i piszemy 'Zróbmy Imprezę' (chyba można napisać byle co, nie jestem pewna)
3. Zapraszamy znajomego do pokoju rozmów w którym jesteśmy.
I gotowe!

CZĘŚĆ 4
Zadania:

  • Znajdź inspirację w 5 Plażowych ArtBookach i Polub je.
  • Stwórz Plażowy ArtBook.
  • Daj 3 autografy


O ja, to też proste. Jeśli ktoś nie rozumie (w co wątpię, ale...)
1. Wchodzimy w ArtBooki i na pięciu klikamy 'Love It!'
2. Robimy byle jaki ArtBook.
3. Dajemy trzy autografy.
Z ostatnim u mnie jest problem, albowiem muszę czekać jeszcze ok. 2h.
Gdy już dam te dwa grafy, to zaktualizuję posta i wstawię nagrodę.



(tutaj mam jeszcze niezrobione zadania)
Na następne zadania musimy poczekać do 11 lipca.
Nagrodą za wszystkie wykonane zadania jest Beach Boonie. Jestem ciekawa tego, jak wygląda.
UPDATE
Dałam już trzeciego autografa i zobaczcie co się dostaje:


Tak teraz wygląda moja plansza:


Z boku macie dwie ankiety, proszę o ich wypełnienie :)

xoxo
Lady Lexy
`Yuuki
Dziękuję za logo, Toshiko Iseki
Jest przecudowne <3
Jeszcze ten look ;-; Jeju, tęsknie za swoimi ciuchami.

3 komentarze:

  1. Świetny post ^^. Tylko taka mała uwaga- te logo stworzyłam Ja, nie Selenne.
    -sara emo
    -Toshiko Iseki
    ~Klaudia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju, przepraszam! Selenne miała mi także zrobić logo, dla tego się pomyliłam. Przepraszam!

      Usuń
    2. Nic się nie stało! c:

      Usuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.