Niczym w totolotku #1

Czesc, hej, witam

Zanim zaczniemy odpowiem na nie dajace wam spac pytanie, nie mam polskich znakow.
ok przejdzmy do posta.

Co bede robic?
Na poczatku wchodze na strone  www.losowe.pl i losuje (nie no lowie ryby) szesc liczb.
Nastepnie na MSP wybieram jedna rzecz ze strony, ktora ma wylosowany numerek w sklepie i tworze (a przynajmniej sie staram) z nich looka.
Wiem, ze bardzo zrozumiale, ale nie mam talentu do tlumaczenia :|

Oto liczby, ktore wylosowalam

Teraz idziemy na MSP i robimy looka
(jestem zbyt leniwa, aby robic screena kazdej stronie wiec dam od razu efekt koncowy)

                                                                     I oto co wyszlo
Szczerze? Jest nawet (czyt. bardzo) ladny.
Kolorem przewodnim jak widac jest czern. Wlosy natomiast maja pastelowe odcienie rozu i fioletu co razem  z czarnym swietnie wspolgra.

Paleta kolorow:
Jak juz mowilam, wlosy to polaczenie pastelowego rozu i fioletu (tatuaz rowniez), natomiast reszta stroju jest czarna.
Takie cos w stylu Pastel Goth.

Cena:
3 diamenty i 2875sc, czy to drogo? Porownujac do niektorych rzeczy, ktore same osiagaja wyzsza cene to nie, nie jest to drogi komplet.

Oki, a wiec to byl ten 'post', ktory robilam od trzech dni :""")
Wspominalam juz chyba, ze nie specjalizuje sie w pisaniu dlugich postow prawda?

10 komentarzy:

  1. Ładny look.

    ~Hanny <3
    'oliwia:)506

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog cudowny, będę go odwiedzała :)
    Mam prośbę - zaobserwowałby ktoś mojego bloga? mondye.blogspot.com
    Będę bardzo wdzięczna też za zostawienie komentarza :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem fanką. Post świetny. Pozdrawiam.

    nii-msp.blogspot.com.blogspot.com
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem fanką. Post świetny. Pozdrawiam.

    nii-msp.blogspot.com.blogspot.com
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy26/3/16 17:10

    Moim zdaniem post jednak troszkę zbyt krótki. (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zgodzę. Mogła pokazać te strony, a potem ocenić look. Gdyby w poście był drugi look. byłoby jeszcze ciekawiej. I przepraszam - ale ona go niby robiła trzy dni?

      Usuń
  6. Jeśli chodzi o polskie znaki, to na klawiaturach w innych krajach można ustawić polską klawiaturę, którą nawet co minutę można zmieniać z angielską posługując się paskiem dolnym na komputerze. To nie wymaga wysiłku, a polepsza jakoś i estetykę posta. Wiem, jestem nikim, ale wiem jedno -> Powinnaś dodać dłuższe opisy i najlepiej drugi look, żeby nie było tak krótko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy28/3/16 17:30

      Co do polskich znaków, to się zgodzę. Ich brak naprawdę kłuje w oczy.
      Dłuższe opisy? Niekoniecznie. Ja osobiście nie lubię takiego głupiego wręcz, opisywania look'ów ("Na obrazku widzimy śliczną spódniczkę, która idealnie komponuje się z resztą stroju. Jej kolor... bla, bla, bla"). Ale jednak chyba możnaby było je trochę poprawić i wydłużyć, naprawdę minimalnie. Drugi look w poście to naprawdę dobry pomysł. :)

      Usuń
  7. Jestem Wróżbita Maciej i wiem, że jesteś z SOML, kefirze/korniszonie/zgniły masełku/osobo, mająca banana ;) Look ładny.

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.