Czyzby ktos nowy?

Ohayo~!

Zawitalam tu na okres probny.
Nie przedluzajac, powiem cos o sobie c:

♜Na MSP jestem k o t o r i
♜To konto mam od sierpnia 2015, ale na innych gralam juz od 2011
♜Mam na imie Marta, nie lubie tego imienia :< znacznie bardziej podoba mi sie Rozalia
♜W tym roku skonczylam 15 lat
♜Moje przezwisko to Rika, ewentualnie Keiko
♜Jestem mangozjebem, otakurwa, jak kto woli
♜Moim odwiecznym marzeniem jest wyjazd do Japonii ♥
♜W przyszlosci chcialabym miec kilka piercingow i tatuaze
♜W tym roku bedzie mozna spotkac mnie na Pyrkonie
♜Nie mam konkretnego stylu, ale podoba mi sie Pastel Goth, Nu Goth i Goth
♜Mam 173cm wzrostu, przy czym waze 76kg :c Aktualnie jestem na diecie i moja waga caly czas leci w dol
♜Moje kontakty z rodzina sa bardzo napiete
♜Jestem yaoistka 
♜Jesli kogos to obchodzi to jestem homoseksualna
♜Do tej pory pisalam na trzech blogach, jeden byl moj i pisalam na nim przez szesc miesiecy, ma drugim napisalam trzy posty i wiecej na niego nie zawitalam, a na trzecim pisalam przez ok dwa miechy
♜Nie umiem w interpunkcje
♜ Mam konto na portalu ask.fm o nazwie @PanienkaShiro


Oto i moja postac na MSP:

Nie specjalizuje sie w pisaniu dlugich postow. Mialam przerwe od blogowania na jakies cztery miesiace, wiec nie oczekujcie jakis supi dupi postow od, ktorych zemdlejecie.
Jesli zauwazycie jakas usterke, blad, cos wam sie nie podoba, napiszcie w komentarzu. Powiedzcie co jest na rzeczy i wyjasnijcie co powinnam zrobic, aby bylo tak jak nalezy. Inaczej nie dojdziemy do porozumienia.

9 komentarzy:

  1. Jesteś yaoistką i lesbijką? Ale to się nie wiąże ze sobą. No cóż... JESTEŚ WYJĄTKOWA! Spodobał mi się twój post i czekam na więcej. Ja też chciałbym mieć tatuaże. Pircingiem też nie pogardzę - chcę w: uchu (jednym!), wardze (dolnej), w brwiach i może w nosie, ale to miejsce raczej sobie daruję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy20/3/16 23:44

    Zaciekawiłaś mnie tym postem. Podoba mi się to,że jesteś taka bezpośrednia i nie owijasz w bawełnę. Boli mnie jedynie brak polskich znaków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy21/3/16 20:09

    Nawet ok, ale brak polskich znaków razi. Możesz robić na klawiaturze polskie znaki, czy nie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj na blogu :)
    Ja tam bym chciała mieć na imię Marta, chociaż nie tak jak kiedyś, już nie męczę rodziców zmianą imienia xd
    Też chcę kiedyś mieć tatuaże. Tatuaże są fajne. A jeśli chcesz robić te loga, to możesz mi zrobić, ale nie zmuszam.

    ~Hanny <3
    'oliwia:)506

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehe, cześć. Ktoś kojarzy mnie? Czytałam kiedyś bloga o tym samym adresie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy26/3/16 19:24

    OMG lasek z załogi tylko nie podrywaj :D haha. Ale post ok super i wgl fajnie.

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.