Zapowiedź unikatów?

Heeejeczka! Tu Dell
Pewnie większość z Was już wie o całej sprawie z unikatami, a mianowicie... No, to jest temat naszej notki!
Szczerze powiedziawszy pisałam już notkę o czym innym, ale pomyślałam - a co tam, tamta notka będzie na później.
Przejdźmy do tematu, co?
Po zalogowaniu się każdy dostał taki oto podarunek od grupy MovieStarPlanet:
Biało - szara bluzka. Zdaje mi się, że ten szary to te takie błyskotki? Eee, no brokat taki duży, wiecie o co chodzi. Na środku mamy pokazanego zielono - czerwonego węża. Kiedyś był bardzo rzadkim unikatem i ludzie się o niego zabijali. Teraz nie jest on aż tak pożądany, ponieważ sporo osób go już ma z poprzedniego tygodnia unikatów. Niżej mamy czerwony skrót od pełnej nazwy miesiąca po angielsku- APR -> April -> kwiecień, a po drugiej stronie 'ogona' (cicho) czarny napis O7. Co to może oznaczać razem? No cóż, siódmy kwietnia to czwartek - czyli dzień, w którym wychodzą nowe motywy. Baardzo prawdopodobne, że właśnie wtedy wyjdą unikaty.
No, tutaj możemy lepiej zobaczyć nadruk koszulki.

Jeszcze jedno co rzuciło mi się w oczy to to:
Czy to może być prawda? Tydzień Unikatów wkrótce?? Jest TAK WIELE Unikatów, które bym kupiła. - status Pixi Star, która podpuszcza nam tę informację.

No cóż, wszystko prowadzi do tego, że w najbliższym motywie będą unikaty. Jakie? Nie wiadomo, pewnie wąż ze zdjęć powyżej.
A może to twórcy gry robią późne Prima Aprilis albo mają opóźniony zapłon? XD

Co o tym wszystkim myślicie? Ja mimo wszystko polecam już teraz zarabianie sc! :D
Żeegnaam <3

6 komentarzy:

  1. Anonimowy4/4/16 18:23

    Super
    ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie tydzień unikatów to coś zupełnie bez sensu. Znam dokładnie sprawę, pisałam już gdzieś o tym. Ale oni muszą to zrobić, by zarobić.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nie dostałam tej koszulki >:( W sumie to mi na niej zbytnio nie zależy xd
    Jak dla mnie nie powinni zmieniać tych terminów tygodni unikatów, ponieważ zawsze były one na jesień, a niedawno był owy tydzień, więc..?

    ~Hanny <3
    'oliwia:)506

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zdziwiłam, bo tak jak mówisz, zawsze tydzień unikatów był na jesień. No cóż, zmienne humorki :D

      Usuń
  4. Właśnie..Czy wiecie że NIE BYŁO serduszek na noge ?! :<

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.