Soft Party Curls

Heeja! Tu Dell, Lexy, Dominika, unicorn (??)

Teraz taki bardzo krótki post, lecz chciałam się z Wami podzielić czymś (być może) dla niektórych istotnym.
Otóż włosy z motywu sylwestrowego, z bodajże 2015 roku, powróciły! Zapewne tylko do końca obecnego motywu, ale hej, zawsze coś, no nie?
Zdziwiłam się, gdy wyskoczyło mi te oto powiadomienie:
Pierwsze co mi przyszło na myśl? Serduszka. I tak myślałam aż do momentu, gdy pojawiła mi się ta jakże radosna nowinka:
Serio, mega się zdziwiłam. Nawet nie wpadły mi na myśl te włosy.

Kocham je całym serduszkiem, więc zakupiłam aż trzy warianty kolorystyczne (a z dodatkowych kont zamierzam kupić sobie z listy dwa kolejne B))
Może je trochę omówię, aby post nie był aż tak bardzo krótki...
Więc włosy te są długie i baaardzo kręcone. Mają dużą objętość, ale mimo to nie czynią naszej głowy okropnie wielką. Są ładnie ułożone, jakby ktoś stylizował je sporo czasu. Do tego błyszczą się, ot co. Wygląda na to, że z tyłu są proste, bowiem gdyby MovieStar się odwróciła, to.. dziwnie by to raczej wyglądało, więc te proste kosmyki pewnie są zrobione tylko po to, aby były. Dobre tłumaczenie, co nie, hehe. Na pokazanym powiadomieniu włosy są koloru białego, a nuż ktoś wie, ale ja bardzo kocham takie kolory na włosach. Ogółem lubię biały kolor, ale eee to nie post o mnie, sorcia.
Podsumowując: ja je bardzo wielbię, ale niektórzy ich nie lubią. Nie wiem od czego to zależy, może od tego, że niektórzy wolą, gdy włosy nie są takie (??) napuszone (??).

PYTANIE DO WAS!
Podobają Wam się te włosy? Kupiliście je? Zrobiliście zapasy? A jeśli już je macie, to jakie kolory? Podzielcie się swoimi opiniami w komentarzach.

xx
takie stare logo, mru
BTW. PODOBA WAM SIĘ NOWY DESIGN BLOGA??
jeszcze tak zdradzę, ale nikomu nie mówcie!! prawdopodobnie jutro pojawi się znowu post, ale cii, nic nie wiecie

4 komentarze:

  1. Fajny post.
    Ja również uwielbiam te włosy, pięknie wyglądają na Moviestar.
    Nagłówek jest prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję :D ♥
      Zgadzam się co do włosów.

      Usuń
  2. Hm, mam jedną parę (ciemny blond, karmelowe). Zamierzam dokupić czarne, jasny blond i prawdopodobnie ciemno bordowe 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też się bardzo podobają, niestety nie mam ich... Jest ten błąd na msp, może razem z "unikatami" trafiły na koniec top.

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.