Wywiad z 10 SeeeK

Zrobiłam obiecany wywiad.

A z kim?

A z 1O SeeeK

Oto przebieg rozmowy ^ v ^ :

Ja : Mogłabym przeprowadzić z tobą wywiad na bloga?



Ona : Jasne ^_~

Ja : Jak masz na imię w realu?

Ona : Natalia

Ja: Często grasz w MSP?

Ona: Kiedyś bardzo często grałam, teraz prawie wogóle.

Ja: Gdybyś mogła wprowadzić zmiany na MSP, jakie byś zrobiła?

Ona: Tą cenzurę ''##'' bym wyłączyła.

Ja: Aha, ja też ;3 Co najbardziej lubisz robić na MSP?

Ona: Oglądać jakieś ciekawe filmy i chatować w chatroomach ^^

Ja: Aha :3 Masz jakieś zwierzę w realu?

Ona: Mam chomika syryjskiego i psa ^__^

Ja: Fajnie c: Twoja ulubiona potrawa?

Ona: Pierogi z jagodami, hahah.

Ja: Masz jakichś znajomych z reala, którzy grają na MSP?

Ona: Z mojej klasy prawie wszyscy grali, ale nawet nie mieli 5 lvl :D

Ja: Aha :D Chciałabyś być na 1 miejscu w rankingu?

Ona: A kto by nie chciał? xD

Ja: Racja XD Jak długo grasz na MSP?

Ona: Od maja 2012 i właśnie mi przypomniałaś, że moja MS ma już 2 lata :D

Ja: No to fajnie (y) Grasz w coś jeszcze oprócz MSP?

Ona: Nie xd

Ja: Aha, ja też nie bardzo ;) Masz fanów na MSP? Czy masz jakiegoś idola?

Ona: Fanów raczej nie mam ;D I mam ^^ To bardziej idole ; janoskians.

Ja: Zbliża się koniec wywiadu, chcesz coś dodać?

Ona: Pozdrawiam całego bloga :)

To tyle ! ^^

I obrazek na koniec z 1O SeeeK.:


PS.: Troszkę ucięło jej spódnicy i wyszły spodnie XD

Trudno, ma teraz ładne szorty XD

To na tyle!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.