Stylowa Ty! 1

Siemanko milordy :3 KLIKNIJ WIEM ZE TEGO CHCESZ :3     JA TEZ JESTEM FAJNYM LINKIEM KLIKNIJ XD
Dzisiaj 2 looki iiiiiiii  (Stylowa ty! To nowa seria z looczkami ^^)
 Simka stworzona na potrzeby bloga! :D XD
Najpierw looczeg nie dla VIP:

Mi sie podoba ^^ Spodenki wezcie te z DESING STUDIO wyjdzie 1600 zamiast 2175 ;P To byla orginalna koloryzacja a teraz te dodatkowe:


Calkiem spk ale gorsza od tej pierwszej :p



















Hm jest OK
Ale znowu orginal lepszy :P












KOLORY:


Czarny: Orginal (Ten ciemniejszy zolty jest do szkiel okolarow ;D Po prostu jest intensywniejszy a na szklach kolory sa takie wyblakle ;p XDD wiem dziwne zdanie)

A tak w przerwie miedzy lookami
PRZEBJESZ (PYTAJNIK XD) HE (PYTAJNIK XDD) Pisanie posta lepiej mi idzie sluchajac tego xd A na post potrzebuje 2 godziny ;x 
Czy tylko ja smaruje czekolade kremem zwanym Nutella (PYRAJNIK) XDDDD
I teraz look dla VIP:


Piknyyy *-*


Dosyc drogi ale warto ;D
Inna wersje kolorystyczna niestety tylko jedna:

Brak slow *O* Pastelowy roz i szaro-jasno niebieski razem to CUDOOO :3

Kolory:

Czerwona ramka: Orginal
Czarna ramka: Cudo *-*
KURDIEEE! Nie zaznaczylam kolory wlosow ;-;
Ale to jest blond wiekszosc wie gdzie on jest ;P A dla nie wieedzacych to jest dokladnie nad tym rozem w czarnej ramce ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.