Stylowa ty! #3 (albo #4 xd) +TOP 5 zenad mody na MSP

Ave ;D
Dzisiaj 1 look ;P
NIE DLA VIP na poczatek
Black&White tak sie zwie xd:
Mi sie podoba :)
Kolorow nie podaje kazdy (nawet zaczynajacy) wie gdzie jest na palecie czarny i bialy ;D

Rzeczy czesc 1














rzeczy czesc 2 xd











A teraz 5 ZENAD MODY NA MSP:
Numer 5:
"Pseudo-emo" czyli emo stroj bez powodu ;P Ja zakladam cos w stylu emo na MSP gdy jestem smutna albo wkurzona a nie "bo mi sie chce"
Osobnicy pseudo-emo ubieraja sie w czarne ciuchy maja czarne usta i mysla ze to jest emo ;-;
A opis nie pasuje do ubioru Nazwy tez emo  co swiadczy o nie przypadkowym czarnym ubiorze XD
Zdania beda dziwne bo mam troche gupaffke XD
Przyklad:

Nie chce kogos urazic ale po prostu wyrazam swoje zdanie i musze miec przyklady :(

Numer 4:
"Przypadkowy komplet"
Ubrania wg mnie i wielu osob powinno sie kupowac w komplecie (rzeczy dopasowane do siebie kolorystycznie i bedace w tym samym stylu c;) a nie pojedynczo ;P
Ochydnie to wyglada ;0;
PRZYKLAD:

;-;
Numer 3:
"Desing Dramat" Czyli noszenie rzeczy z DS (jesli to na serio jest fajna i ladna rzecz albo taniej wychodzi przez nia stroj to OK ale mi chodzi o to co pokaze na przykladzie)

AHAHAHA MAM TALENT DO BRZYDZENIA (XDDD) MOVIESTARS XD
Numer 2:
"Wieczna guma"
Niektore MS do kazdego stroju zakladaja to:

Nie podoba mi sie ta guma jak dla mnie to zenada ;-;
A TERAZ 1 MIEJSCE W TOP 5 ZENAD MODY ZAJMUJE:
"ohh klata!"
czyli chlopacy na MSP bez koszulki ;-;
To mnie tak obrzydza ze nie dodam fotki nie chce szukac przykladu nawet ;-;-;-;
Pa ;*
Zrobie chyba serie "TOP 5"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.