My day My look #1 + Stylowa ty! #3

Hej! UWAGA OD RAZU ZAZNACZAM WSZYSTKIE LOOKI JAKIE JA ROBIE MOZNA KUPIC ALE NIE ZGLASZAC NA KONKURSY!
Postanowilam ze zakoncze serie "Today Look" i zmienie ja na ta serie czyli po polsku "Moj dzien Moj look"
I bede opisywac moj dzien oraz dodam wersje mojego wygladu na MSP :D
Czyli najpierw szkola bo dobiero co wrocilam ;P

Dzisiaj mielismy mniej i w "innym ustawieniu" lekcje bo nie ma kilku nauczycieli :)
1 - J polski
2 - Matematyka
3 - Muzyka
4 - WF
5 - WF

No w sumie nic ciekawego w szkole ale na WF biegalismy ok 800 metrow (w truchcie ja bylam druga chociaz nie bylo na wyscigi XD moja  technika biegania to na poczatek spokojny wolny bieg a potem jak wszyscy  zmeczeni szybciej ^^ Jak bym sie nie potknela to bym byla pierwsza ;p) a  potem sztacheta 2 x 50 m czyli 100 w sprincie na wiecej nie bylo czasu ;0; (kocham bieganie)
Teraz wlasnie wchodze na MSP i pije lemoniade z cukrem 5 kostkami lodu i mieta ^^
Teraz moj look:

W tej chwili tak wygladam XD Nie przebralam sie (jeszcze) po WF zdjelam  tylko buty i skarpetki  XDD
Bluzka podobna tyko ze z taka wielka sowa ^^
No to teraz "Stylowa ty #3"
Look pierwszy nie VIP pt PINK FANTASTIC XDDD Nie wiem co myslalam jak go wczoraj robilam i kupilam xD


Mi sie podoba *-* Bardzo *-*














Kolorgi i rzeczy:

Jeszcze sa wlosy z konka "Glitter Grunge" nazywaja sie "Retro Grunge"
Razem kolo 2000 sc wychodzi za stroj ale wg mnie warto :)
Drugi look dla VIP pt "Sweet Rock"

Kupilam i mam fotke z looka ^^
Kolory:

Zolty neon i czern *-*
Rzeczy:

Pa :**

1 komentarz:

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.