Jakie animacje warto mieć na początek? #1

Każdy chce mieć wysoki level, nie oszukujmy się. Sposobów na wbijanie fame jest niesamowicie wiele, ale jednym z nich jest granie w jakimś filmie. No, ale żeby wziął nas ktoś, to musimy mieć animacje... 
Dzisiaj pokażę Wam ciekawe animacje, które warto kupić na start - dzięki nim będziemy mogli mieć ładniejszy profil, a także ktoś weźmie nad do filmu chociażby po to, abyśmy ładnie wyglądali. 
Zwierzęta & pupile
Macie tu prawie takie same animki, które różnią się jedynie psami oraz kolorami smyczy. Cena jest taka sama, ale ta pierwsza jest dla Vip. Przydadzą się do filmu, przykładowo: idzie dziewczyna z przyjaciółką i sobie gadają. Prosta scena, ale takie animacje urozmaicają film.
W sumie nie wiem, czy to może się przydać, ale stwierdziłam, że ładnie by wyglądało w filmie. Przykład: chłopak i dziewczyna spotykają się, gdy dziewczyna akurat idzie pojeździć na koniu, chłopak twierdzi, że on też umie i jadą razem. No, wiecie.
To może być scena, gdzie matka rozmawia z córką, albo matka kazała za karę wykąpać nieznośnego kota (kit z tym, że ten na górze jest różowy i wygląda na miłego. Może tak naprawdę obmyśla plan zabicia całej rodziny?)
 To także może się przydać w rodzinnym filmie, wiecie, rozmowa matki z córką przykładowo.
O, a tutaj idzie dziewczyna z przyjaciółką i plotkują. 
 Impreza & moda
Wzięłam te dwie animacje, ale one niewiele się różnią. Ta pierwsza, dla Vip, jest lepsza od tej drugiej tylko tym, że na końcu robi pozę. 

To może się przydać w filmie, na przykład w scenie, gdzie głupia, rozpuszczona córka wybiera się na seszyn, żeby zrobić zdjęcia na bloga. Albo po prostu idzie do warzywniaka, ale musi przecież się pomalować, bo gdyby ktoś ją spotkał...
Aaaaa pamiętam, że kiedyś na MSP miał ją prawie każdy. Wszędzie było tylko słychać tego pękającego balona. Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam. Przyda się w statusie i zwykłej scenie w filmie, na przykład w szkole.
Tutaj też może być scenka, że rozkapryszona córka nie dostaje tysiaka na kosmetyki. I w statusie też się przyda, bo jest spoko nawet.
Połączyłam tutaj wszystkie wybrane animacje związane z urodą. Mamy malowanie paznokci, suszenie włosów, znowu paznokcie i na końcu malowanie się. Każda się przyda w jakimś filmie, a tę 'Manicure' można też dać do statusu.
Pamiętam, że kiedyś zawsze chciałam sobie kupić te animacje, ale żałowałam StarCoinsów na nie, bo #takiedrogie. No, ale przydadzą się w prawie każdym filmie i na profil też można ustawić.
Tutaj połączyłam rzeczy związane z elektroniką. Mamy MS-reportera, MS-fotografa, dalej MovieStar robiącą sobie #selfie, a później publikującą ją na fejsiku. Albo Insta, nie wiem, nie zajrzałam. Może w ogóle robi jakieś niedozwolone rzeczy, o matko. 
 Sport
Te animacje przydadzą się raczej chłopcom. Wiecie, scena, gdy szkolny bed boj robi sobie triki z piłką, a jakieś laski wzdychają do niego. O albo w sumie też może być fajny film, gdzie to dziewczyna robi takie fajne sztuczki.
 No tutaj po prostu MovieStar jedzie sobie spokojnie w różowym kasku. Może to być niby zwykłą scena, ale zaraz ktoś ją napadnie i będzie badabum.
 Znowu bed boj chwali się, ale tym razem bickami. #strong #rich #badboy
A na koniec mamy animację, którą dużo osób używa i jest bardzo fajna. Nasza postać po prostu robi te no, jak to się... Zapomniałam, ale no robi gwiazdę, o może tak to się nazywa. Nie wiem, okej. Przyda się i w statusie, i w filmie.
Przepraszam Was za ten mój kiepski humor dzisiaj, nie wiem, co się ze mną dzieje XD. To pewnie przez tę szkołę, jak można nie dać dodatkowych dwóch dni wolnych?? Dyrektor będzie miał swoją taśmę (jak ktoś nie kmini, o co chodzi, to dobrze, a jak ktoś wie, to też dobrze hehe). Ech, kto też musi już jutro iść do tego budynku-piekła? Łączmy się w bólu, przyjaciele.

Miałam w tej notce dać wszystkie kategorie, ale tego było tak dużo, że zanudzilibyście się na śmierć, a jeszcze pewnie zdążylibyście zamienić się w proch. Także tak, na dzisiaj koniec, nauka wzywa ;')
xx

9 komentarzy:

  1. Ciekawy post, faktycznie jeżeli mam jakieś nowe konto to głównie kupuje te animki. ;p
    ~Magdalenka1079

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, bo bałam się, że wezmę jakieś animacje z dupy i się okaże, że nikt ich nie kupuje 😂 I dziękuję xx

      Usuń
  2. Haha, ja mam czwartek i piatek wolny. 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet sobie nie wyobrażasz, jak bardzo zazdroszczę XD

      Usuń
  3. Anonimowy3/5/17 17:30

    Haha, ja nie tylko mam jutro do szkoły, ale też codziennie do kościoła na trzy godziny i dłuuugi apel jutro :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie, współczuję XDDDDDDD Powodzenia w przetrwaniu tego!

      Usuń
  4. woow, nie wiedzialam, ze tak szybko wrocisz 😂
    swietny post, na pewno wroce do regularnego czytania i komentowania twojego bloga ❤
    ps: sliczny wyglad 🌞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tego nie wiedziałam XD
      Dziękuję ślicznie 💕

      Usuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.