Jak napisać przekleństwo na K? + UPDATE

Druga notka dzisiaj, ale ta jest bardziej poradnikowa i o wiele krótsza, dlatego postanowiłam jeszcze dzisiaj ją napisać, żeby ten 'trik' nie przedawnił się. 
Weszłam przed chwilą na forum i zobaczyłam gdzieniegdzie przekleństwo i jedno wcale-nie-brzydkie-słowo i nie wiedziałam, jakim cudem ktoś to napisał. Natrafiłam jednak na tego posta:
I w głowie miałam tylko ?????. Pomyślałam, że może to jest kod. No i jest! 
Tak więc co zrobić, aby napisać ku*wa/kurde na MovieStarPlanet?
Jeśli nie zrozumieliście: musicie napisać Kurwa lub Kurde. Jak widzicie, nie da się napisać tych dwóch słów jednocześnie. Nic więcej nie musicie później robić, wystarczy wysłać wiadomość i voila. 

Mimo tego, że Wam to pokazuję, to ostrzegam, że moderatorzy na pewno szybko się skapną i będą dawać blokady, dlatego tak jak widzieliście na screenie wyżej ^, ja napisałam to ze swojego bocznego konta. Pamiętajcie poza tym, że przeklinanie wcale nie jest fajne, zwłaszcza tylko po to, aby się popisać. Nie przeklinajcie, bo nic dobrego Wam to nie da, a na MSP możecie dostać za to bana lub ostrzeżenie. 

UPDATE.
Magdalenka1079 oraz Klaudusia (wybacz, nie wiem, jaki masz nick na MSP) napisały w komentarzach, że można zastąpić K innymi literami. Dokładniej tak to wytłumaczyły:
Sprostowując: jeśli jakieś słowo jest na MSP zablokowane, czyli mamy kratki zamiast tego słowa, to wystarczy zastąpić pierwszą literę tym kodem. I to jest tak, że zaczyna się od liczby 65, cały alfabet.
65 - A
66 - B
67 - C
68 - D
69 - E
70 - F
71 - G
72 - H
73 - I
74 - J
75 - K
76 - L
77 - M
78 - N
79 - O
80 - P
81 - Q
82 - R
83 - S
84 - T
85 - U
86 - V
87 - W
88 - X
89 - Y
90 - Z
Tutaj macie całą ściągawkę, także ten, nie dziękujcie, co nie. Nie no, joke. 
Więc zamiast tego 75 to możecie użyć którejś liczby stąd. Zrozumiano? Wiem, że tak.
Używajcie, ale do właściwych rzeczy, a nie do przeklinania. 
Teraz to chyba wszystko.
xx

8 komentarzy:

  1. Wiedzialam o tym. Mozna tez inne slowa, nie tylko na k. Wystarczy znalezc kod na wybrana litere i zamiast 75 go dac, do tego koncowka slowa. (Wiem, slabo tlumacze.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, o tym nie wiedziałam. Jeśli pozwolisz, to rozszerzę posta o Twoje wskazówki. :D

      Usuń
    2. PS możesz napisać swoj nick na MSP? :D

      Usuń
  2. Jest taka specjalna lista z liczbami dopasowanymi do odpowiednich liter. Wiedziałam o tym, ale fajnie, że i na tym blogu pojawiła się ta ciekawostka. (:
    ~Magdalenka1079

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy tylko ja o tym nie wiedziałam? 😂 No nic, zaraz rozszerzę posta o te informacje, jeśli pozwolicie :D

      Usuń
    2. Np. "65" to litera "A". "66" to "B" itd.

      Usuń
  3. Anonimowy26/2/21 11:38

    33 yr old Physical Therapy Assistant Alessandro O'Collopy, hailing from Leduc enjoys watching movies like Bright Leaves and Shopping. Took a trip to Muskauer Park / Park Muzakowski and drives a Ferrari 250 GT SWB California Spyder. strona

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.