Chyba

Heja! Tu Lexy z krótkim info.
Otóż mój internet dzisiaj postanowił sobie poumierać, więc MSP kompletnie mi nie chodzi. Ledwo co zescreenowałam jedną rzecz do posta, a dalej nic nie mogę zrobić, bo po prostu się nie da. W związku z tym nie wiem, czy zdążę napisać dzisiaj notkę, bo skoro teraz mi nie działa, to idę zająć się obowiązkami i wejdę później, i obczaję, ale jeśli nie dam rady nadal nic zrobić, to wybaczcie. Może coś wykombinuję, ale nie chcę obiecywać, także przepraszam bardzo no :( Od godziny próbuję napisać już notkę, ale się nie da. 
Tak więc - nie wiem, czy uda mi się napisać notkę dzisiaj. Jeśli dam radę, to byłoby super, ale no niestety.
xx, Lexy

4 komentarze:

  1. Mam osiedlowy internet i niestety działa jak chce, a ja nie mam nad nim kontroli :/ Chciałabym go zmienić, ale niestety nie ja podpisałam z nimi umowę i nic nie mogę zrobić

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój internet również czasem nie jest do życia! c:
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. O jezu, jak ja dawno tu nie właziłam!

    Cieszę się, że ten blog nadal żyje ^^
    Możesz mnie kojarzyć, na msp mam nick Lady Storm, chociaż wątpię bo ostatni raz gadałyśmy może nawet rok temu xD

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.