Witam ^^

Ave legiony sława i chwała z tej strony nowa osoba na tym blogu ^^
Od teraz będę pisać razem z dziewczynami na blogu
Może trochę o mnie
Mam na imię Zuza ;D

Nie lubię za bardzo mojego imienia ale już muszę to przeboleć
Przepraszam ze nie ma polskich znaków ale Lady Lexy to pewnie poprawi bo ja mam zepsuty alt i kilka klawiszy
Na razie wstawię tylko kropki żebyście  się nie pogubili XD
Wstawię fotkę mojej MovieStar:


Moja nazwa to jak widać Xczarna89
Mam VIP (do 27\28  kwietnia) wiec looki jakie zrobię będą dla VIP (ponieważ w postach najczęściej pisze o tym XD) do tego czasu ;-;
Może na szybko dodam jakich rzeczy użyłam do stylizacji jaka mam na sobie i jakich kolorów
(nie sprawdzam lecę z pamięci wiec mogę coś przekręcić).
Kapelusz: School Bowler 400 sc
Włosy : Goldie Locks 500 sc
Kurtka : ----- 550 sc
Spodenki - Denim cos tam - 400 sc
Buty : Ballerinas - 375 sc
_________________________________________________________________________________
Razem: 2225 sc
Kolory :

W tym Look użyłam te kolory w czarnej ramce ale po-eksperymentujcie z innymi a wyjdzie tez fajne połączenie kolorów ;)
Polecam kolory z niebieskiej ramki!
Pa :*

Tutaj Lady Lexy ! xD Poprawiłam już na polskie znaki ;) Dziękuję, do widzenia xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.