Parę Info+Tak jakby moja przemiana

Hey ;)
Dzisiaj mam Wam do pokazania 'pokazania, powiedzenia' parę spraw :)

1. Przemiana.
Jak może wiecie kupiłam VIP'a i mam 3 nowe zestawy ubrań, chcecie je zobaczyć ? Oto one :




                                                 ^ Ten zrobiłam ze starych i nowych ubrań ^

 I reszta to już stare, brzydkie i wgl. Ale co mi szkodzi, macie:








Wiem, brzydko się ubierałam, ale teraz już chyba lepiej, co ?
Jeśli podoba Ci się któryś Look to proszę daj Like (Love It).
Jeśli chcesz kupić któryś, to napisz mi na priv :)

2. Dziwna rozmowa z Hejter #1




I jej profil:


3. Dziwny status Claus'a

Z Detalinką i Julie miałyśmy wzywać The Dolly, Anonymous i Zizzzle (NOWA HACKERKA!!!) u Claus'a. Wpisałam w wyszukiwarkę 'claus' i już miałam klikać na domek, aby tam iść, gdy nagle.... Zobaczyłam status . :

I gdy wzywałyśmy to przemyślałam sobie coś, i postanowiłam stworzyć konto do wzywania, tak na wszelki wypadek, żeby mi Hacker Lady Lexy nie shackował. Założyłam konto: JesteRozofa i na nim poszłam do Claus'a. Ale byłam też na swoim koncie i jeszcze czytałam bloga Lucy (Tu jej wspaniały blog ♥) więc nie czytałam i nie patrzyłam wszystkiego co tam się dzieje, a jak zaglądnęłam to Hackerka (Anonymous) napisała coś takiego 'Hacked Detalinka'. No, nie wiem, ale coś takiego było, więc szybko wyszłam stamtąd, a tutaj, na chacie Det napisała, że ją shackowała. Później Chciałam jeszcze zobaczyć, czy Anonka jest u clausa i tam poszłam, a ona napisała coś z moją nazwą Lady Lexy.  Boże, jak ja się wtedy wystraszyłam ! Wyszłam i nie wracałam już tam. Ale Det odzyskała konto, na szczęście.

4. Booster
Dzisiaj odpaliłam boostera, nabiliście mi Baaaaardzo dużo ! Oczywiście gdy robiłam zdjęcia tak mi się zacinało, że musiałam parę razy lognąć się, a i tak nie było widać przychodzącego Fame i Sc, ale później już wyskoczyły SC i było tam... 3 tysiące ileś !!!! A Fame ? Nabiliście mi 15 lvl i zostało teraz tylko 48901 Fame do levela 16, czyli mniejsza połowa, więc jeśli możesz to daj grafcia albo obejrzyj seki ^^ Będę wdzięczna ;)

5. Celeb
Dostałam celeba ! Bardzo się cieszę <3

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
To chyba wszystko ;)
Mam w planach parę notek na przyszłość, więc jeśli będę miała czas to będę pisać <3


NarQa <3
Wasza :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.