New konkurs na MSP

Hej!
Oto moja nowa seria czyli konkursy na MSP
Tym razem przyjrzymy sie konku Waste Land czyli po polsku smietnisko ;-;
Tlo :




Mi nie za bardzo przypomina to smietnisko O_O No ale ok
Aha i zaznaczylam moj lvl :D 20 :D Wlasnie wbilam i bardzo dziekuje za pomoc ;*
Cena : 400 sc
Nie VIP


Cena : 350 sc
VIP
Ocena : 6\10
Ubrania :

Ubranie z pytajnikiem oznaczaja ze nie wiem czy to napewno z tego konka a te z X napewno nie sa z tego konka ;\
Ubrania nie sa za ladne naprawe trza kombinowac z kolorami aby cos z nich stworzyc ;-; ALE przydadza sie do niektorych filmow C:
Jest wieele nowych ubran i malutko tych dla VIP :) Niestety te z ktorymi mozna jakis fajny look zrobic sa dosyc drogie ;-;
Ocena: 6\10
Animki:



Nazwa: Future Fighter
Rodzaj: Walka
NIE VIP
Cena: 525 sc
Tlumacznie: (wg wujka Google) myśliwiec przyszłości
Tlumaczenie (wg mnie): Wojownik przyslosci











Nazwa: Fire Stance
Rodzaj: Pozy
NIE VIP
Cena: 450 sc
Tlumaczenie (wg wujka google): stanowisko ogień
Tlumaczenie (wg mnie): stanowisko ognia XD











Nazwa:Virtual Reality
Rodzaj Dzikie & Zwariowane
VIP
Cena: 575 sc
Tlumaczenie (wg wujka Google):rzeczywistość wirtualna
Tlumaczenie (wg mnie): wirtualna rzeczywistosc











Nazwa: Warm Hands
Rodzaj: Zabawa & Czad (aha O_O)
NIE VIP
Cena: 500 sc
Tlumaczenie (wg wujka Google): ciepłe Dłonie
Tlumaczenie (wg mnie) : ogrzewanie rak











Nazwa: Tank Attack
Rodzaj : Walka
VIP
Cena: 600 sc
Tlumaczenie (wg wujka Google): zbiornik atak -:- (facepalm)
Tlumaczenie (wg mnie) Atak czolgu











Nazwa: Mutant Rat
Rodzaj: Walka
ZA DMD
Cena: 3 DMD
Tlumaczenie (wg wujka Google): Zmutowany szczur
Tlumaczenie (wg mnie) Google ma dobre tlumaczenie XD
(WOW!)







Dziwne te animki ;P Ale ta 2 fajna :D
Ocena : 3\10

OCENA OGOLNA: 12\30 czyli taka 3 ;-;
To tyle mam nadzieje ze poscik sie spodobal pa ;**

1 komentarz:

  1. Fajny post, dobrze napisany, ładny wygląd i rozmieszczenie- Super ! ;**

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.