Wyniki konkursów

   Przysięgam, że to nie tak miało być! Na prawdę, obiecuję, nie planowałam takiej przerwy z notkami. Wydarzenia, które podczas mojej nieobecności zdarzyły się, zmusiły mnie do tego, serio. Przez te dni albo byłam poza domem, albo z koleżanką korzystałam z ostatnich wolnych dni, albo... Byłam w szkole. Tak. Pięknie. Ogółem pani od historii już zdążyła na nas nawrzeszczeć i zapowiedzieć sprawdzian z całego pierwszego roku, także życzcie mi powodzenia :)) A do tego odeszła moja ukochana pani od polskiego, czyli mojego ulubionego przedmiotu szkolnego. No pięknie. A jak u Was? Ja już nawet odrobiłam prace domową. Jeszcze tylko nauczyć się na pamięć z matematyki, haha. ;')
   Ale okej, przejdźmy już do konkursów. Niestety mam złą wiadomość, ale to po kolei. W sumie, to ta notka ZNOWU jest tak jakby organizacyjna, co to się...
   Zacznijmy od pierwszego konkursy, czyli stworzenie dla mnie looka z moich ubrań, które będą razem ładnie tworzyć komplet przypominający o wakacjach. Na początku miałam ich za mało, ale teraz jest ich właściwa ilość. Właściwie to dziwię się, że udział wzięła taka mała ilość osób, bo nagrody były jak najbardziej korzystne dla Was, no ale cóż poradzę. Okej, przedstawię Wam teraz wszystkie looki, a następnie wyłonię trzech zwycięzców.
Okej, w takim razie co? Pora na wygranych!

3 miejsce....


































































Trzecie miejsce zdobywa.................
AAmethystowa
GRATULUJĘ!
Look jest totalnie śliczny. Czarny - kolor który uwielbiam, moja miłość. No cudo. Niestety tematyka konkursy to lato, a czarny niezbyt wpasowuję się w tematykę. Zgłoś się proszę do mnie na msp :*

Pora na drugie miejsce...



















































18love
Gratuluję, kochana! Twój look jest cudowny. Maksymalnie mnie zauroczył. Tatuaże jak najbardziej przypominają o wakacjach, które już niestety odeszły. Kwiat jak najbardziej pasuje, przecież latem rośnie ich tak wiele. Zgłoś się do mnie na pv :*

 Przyszła więc pora na pierwsze miejsce, tak?







!

















!











!













!










!










!








!








!





Babcia Wiechy
GRATULUJĘ!!!!!
Zdecydowanie zasłużyłaś! Twój look najbardziej ze wszystkich przypomniał mi o mijającym powoli lecie. Biały i zielony to zdecydowanie idealne połączenie, tak samo jak ogólny dobór ubrań oraz dodatków. Związane włosy to totalny must...have(?) podczas wakacji, zwłaszcza w tak upalne dni, jakie zdarzały się podczas ubiegłych wakacji. Spodenki oraz crop top... Tego chyba wyjaśniać nie muszę. Do tego japonki, oczywiste! Rumieńce na twarzy od gorąca? Zawsze! Gratuluję! Zgłoś się do mnie proszę :*

   Bardzo dziękuję za branie udziału w tymże konkursie, wszystkie Wasze prace były na prawdę wspaniałe i miałam niemały dylemat między wybieraniem miejsc. Wszystkim gratuluję! Każdy z Was otrzyma nagrodę pocieszenia po zgłoszeniu się do mnie na msp :)

Skoro konkurs pierwszy już jest załatwiony, przejdźmy do drugiego.
Przypominając - chodziło o zrobienie reklamy bloga. Nie oczekiwałam nie wiadomo czego, można było na prawdę mało co zrobić, ale niestety pracę wysłała mi tylko jedna osoba. Serio? Nagroda była na prawdę spora, oczekiwałam większego zainteresowania. 
Oto gif od X Cytrynkovaa X
Bardzo dziękuję! Dostaniesz nagrodę za swoją pracę, więc zgłoś się proszę do mnie!

Hm, w takim razie został nam jeszcze trzeci konkurs. Był maksymalnie łatwy - chodziło o zrobienie dla mnie loga. Za tak prostą rzecz nagroda była spora. Niestety tak jak w poprzednim wypadku otrzymałam za mało prac. Nie ma sensu już przedłużać tego konkursu. Trudno. Każdy z Was otrzyma nagrodę rzędu pierwszego miejsca. To w podzięce za jakiekolwiek chęci - bardzo wam dziękuję! 
Loga są cudowne! Będę ich używać na zmianę. 

Okej, pora także na wyniki losowania!
3 - oliwka73845 - 10 prezentów z listy życzeń
4 - #NatQa (to nazwa na msp? Jeśli nie, to napisz w komentarzu swoją nazwę) - reklama na boku bloga
5 - 18love - obejrzenie 10 seków/filmów
7 - lencia5421 - wywiad na bloga
12 - Milena111250 - wywiad na bloga
13 - Cute Alpaca - obejrzenie 5 seków/filmów
16 - X Cytrynkovaa X - polubienie wszystkich ArtBooków i 5 looków
17 - Drags790 - 10 prezentów z listy życzeń

28 - Patiszonek Wspaniały (jeśli nie jest to Twoja nazwa na msp, to pisz w komentarzu) - 10 prezentów z listy życzeń
29 - AAmethystowa - polubienie 20 loków
37 - Simsiorka - 5 prezentów z listy życzeń
42 - Cytrynasia - 5 prezentów z listy życzeń
47 - totojajajestem - polubienie wszystkich ArtBooków i 10 looków
KAŻDY musi się zgłosić się do mnie na msp. Jeśli powyżej nie znajduje się Wasz nick z msp, to napiszcie w komentarzu. 

   Okej, wybrnęliśmy już z tych konkursów. Każdy kto brał udział w konkursach i losowaniu musi się zgłosić się do mnie po nagrodę w ciągu trzech dni, czyli do wtorku, godziny 23:59. Po otrzymaniu od Was wiadomości mam trzy dni na dostarczenie Wam nagród, więc nie pośpieszajcie mnie. 
   Myślę, że konkursy będą się pojawiać częściej. 

   Okej, teraz kilka krótkich informacji, nie ma co się rozpisywać. 
   Rozpoczęła się, jak wiadomo, szkoła. Co to za sobą niesie? Ah, naukę, naukę i jeszcze raz naukę. Zwłaszcza w szkole takiej jak moja, gdy nauczyciele tylko czekają, aż nadarzy się okazja do wstawienia jedynki. Dodajmy, że placówka, do której niestety uczęszczam z całkowitego przymusu, ma bardzo wysoki poziom. No, jeszcze tylko wspomnę, że pani od historii mnie całkowicie nienawidzi, czemu? A kto ją tam wie :) Chociaż ona w sumie każdego ma ochotę zabić. Nie oszukuję, Wczoraj tak myślałam, że no, w tym roku wezmę się za siebie, będę miała dobre oceny i tak dalej, będę się zgłaszać nawet na historii (!!!), ale jak już usiadłam do ławki i te głupie babsko zaczęło drzeć się, to :)) Dziękuję bardzo serdecznie, ale ja się na to nie piszę. Za około dwa tygodnie mam sprawdzian z każdej najgłupszej i najmniej istotnej daty, a ja i historia to komiczne połączenie, może ze względu właśnie na to, że nigdy nawet nie próbowałam się uczyć, bo ta pożal się Boże kobieta umiała się nawet doczepić do tego, że ona nie umie rozczytać i przez to zamiast np. 4 dostawałam nie raz 2 :) No ale wspomnijmy, że ja piszę bardzo czytelnie i estetycznie, w piątej oraz szóstej klasie szkoły podstawowej wiele razy przepisywałam jakieś rzeczy dla nauczycieli, aby je gdzieś tam wysłać, pisałam w dzienniku. Ale nie, ja przecież piszę tak, że nie da się rozczytać. Love. 
   A okej, rozpisałam się, aczkolwiek chciałam Wam przez to uświadomić, że moja szkoła to nic przyjemnego i tutaj trzeba się ostro wziąć za siebie, czego ja niestety przez pierwszy rok nie robiłam, przez co teraz mam delikatne braki. Mam zamiar zapisać się na korepetycje z matematyki i chemii, zwłaszcza z chemii. To dodatkowo będzie mi zabierało czas. Wrzesień to będzie dla mnie czas wielkich zmian, ponieważ mam zamiar całkowicie zostawić za sobą pewne sprawy, wziąć się za siebie i dobrnąć do końca swoich postanowień, które mam zapisane. Muszę wyrobić sobie dobrą rutynę, która będzie zawierać w sobie czas na naukę, na bloga, a także na rzeczy takie jak sport. Trzeba też znaleźć chociaż kilkadziesiąt minut dla siebie. Ogólnikowo mówiąc - wrzesień to najcięższy miesiąc pod względem nauki, jeśli nie chce się w czerwcu martwić ocenami i poprawkami. Nie zrażajcie się więc, jeśli notki nie będą regularnie, bo często też jadę za dom czy najzwyczajniej w świecie kończy mi się energia na wszystko. 
   Pewnie zauważyliście, że jest nowy design bloga. Nie wiem jak Wy, ale ja zakochałam się w tym nagłówku. No i w końcu zrobiłam rozwijane menu! Muzyka także jest nowa - piosenek jest więcej i będzie jeszcze więcej! 
   Pytacie w komentarzach i na priv na msp, czy szukam kogoś do pomocy przy blogu - nie. Nie mam dobrych wspomnień co do przyjmowania redaktorek, dlatego póki co jestem tu tylko ja. No, i Zuza, ale ona tu jest, bo... Jest, i tyle haha. 
   Co do kanału na YouTube - już powstał, grafiki zrobione, program do nagrywania pobrany, ale jakoś nie mam kiedy nagrać pierwszego filmiku. Może dzisiaj lub jutro mi się uda, hmm. 
   No, chyba tyle. 
FanPage jest gotowy - oto link do niego - kliknij
Grupa na FB? Dołącz! Kliknij
A może chcesz subskrybować mój kanał na YouTube? (jeszcze nie ma filmików, ale wyczekujcie!)
Jest też możliwość, że chcesz ze mną snapować... No cóż, zapraszam! Snap: niveislunax

6 komentarzy:

  1. O kurczę, wygrałam coś. Bardzo, bardzo dziękuję! :*
    Oczywiście brawo ja, jak zwykle zapomniałam o tematyce konkursu. Jak dla mnie wszystkie looki oraz loga były piękne, gratuluję pozostałym zwycięzcom!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdziwiłam się ze tylko ja wzięłam udział w konkursie na reklamę. Aha, i look który wygrał, bardzo mi się spodobał! Pewnie jutro zglosze się po nagrode/nagrode.

    Cytryna

    OdpowiedzUsuń
  3. Już się zgłaszam na MSP! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się jutro zgłoszę, aktualnie nie mam dostępu do mojego laptopa ☆☆☆

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, bardzo się cieszę, że moj look Ci się spodobał. ♥ Współczuję sytuacji w szkole zwłaszcza z historią (która apropo jest moim ulubionym przedmiotem, więc naprawdę mi przykro, że trafiłaś na taką nauczycielkę). Absolutnie nie mam Ci za złe, że nie będziesz pisać tych notek regularnie. Już się zgłaszam na MSP. :)
    18love

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.