Jak nie dać się oszukać?

   Wielu z Was pewnie spotkało się z darmowym VIPem czy StarCoinsami. Wystarczyło tylko dać hasło lub zmienić email. Prościzna! A do tego będziemy mieli VIPa totalnie za nic! Przecież to jest totalnie bezpieczne, ta użytkowniczka napisała nam, że już zrobiła kilku osobom!
   Haha, dobre sobie. Wiecie po co komuś hasło? Żeby włamać się Wam na konto i przesłać sobie ciuchy czy cokolwiek innego. No, a poco zmienić e-mail? A no po to, aby wpisać Waszą nazwę użytkownika, a następnie kliknąć 'Zapomniałem hasła'. Hasło przychodzi wtedy na zmieniony e-mail i możemy się teoretycznie pożegnać z kontem.
   Nikt nie da Wam VIPa za darmo, musicie się z tym pogodzić. To znaczy... Zawsze jest możliwość, że ktoś chciałby sprawić Wam radość kupnem tego 'luksusu', aczkolwiek jeśli ta osoba byłaby mądra, to zrobiłaby to dzięki karcie podarunkowej. Nie przez bezpośrednie wejście na Wasze konto, zrozumcie.
   Niektórzy wykorzystują teraz niczego nieświadome dzieci dopiero zaczynające swoją przygodę z grą, jaką jest nasze MovieStarPlanet. Dziewczynka czy chłopiec prawdopodobnie nie ma możliwości zakupu VIPa, więc myśli, że na pewno można go zdobyć za darmo, od tak. Niestety tak nie ma.

   Jak nie dać się oszukać na MSP?
   Wystarczy pamiętać o tym, że nic takiego jak darmowy VIP nie istnieje. Ktoś pyta się Ciebie, czy chcesz darmowego VIPa? Stanowczo odmów oraz zgłoś użytkownika, klikając na jego profil, a następnie naciskając na żółty trójkąt wybierz, dlaczego go zgłaszasz. W polu napisz, że użytkownik proponuje Ci darmowego VIPa, jeśli dasz mu swoje hasło/zmienisz email na: xxx. I tyle! Nie ma co się cackać.
   Pamiętaj, że nawet zaufana Ci osoba może chcieć zrobić Ci krzywdę. Może z zazdrości, może usłyszała, że coś o niej powiedziałaś. Prawdopodobnie jednak chce ona po prostu zgarnąć Twoje ciuchy lub wysłać sobie pozdrowienia, jeśli masz diamenty.

   Ile to razy widzieliście na forum tematy typu 'pls dajcie mi jakie ciuchy bo mnie okradli!!1'. I co? Prawie zawsze osoba pisząca taki temat dała się nabrać na tego darmowego vipa. Ktoś do niej napisał, czy chce, a ta oczywiście się zgodziła. Podała hasło, zmieniła może email. I dziękujemy, Twoje konto jest już moje.
   Przyznam się, że sama będąc jeszcze początkującą dziewczynką grającą w msp, na swoim drugim koncie dałam się w to wrobić. Ale miałam fb tej dziewczyny, ona sama miałą vipa, pokazała mi stan konta. I co, no cóż. Konto stracone, ale gdy poznałam się z Zuzą, to pomogła mi je odzyskać sposobem, którego nie znałam. Oczywiście już wtedy miałam Lady Lexy, więc tamte nie było mi potrzebne, aczkolwiek miałam tam unikaty i dużo różnych rzeczy, toteż przesłałam je sobie na Lexy.
 
Tutaj możesz zobaczyć, jak ktoś może próbować Cię oszukać.

   Przepraszam, że post taki krótki, ale taki był mój zamiar. Zazwyczaj dzieci od razu widząc dużo tekstu go unikają, a ten jest w miarę krótki i wszystko jest w nim jasno omówione. Mam nadzieję, że dzięki temu chociaż kilka osób nie da się nabrać.
blog moviestarplanet msp

1 komentarz:

  1. Super notka, bardzo przydatna dla początkujących, sama się przyznam że miałam już tak z darmowym vipem ^^ . A potem na innym koncie nowym moja kol ^^ zabrała mi ciuchy, oczywiście nie dużo bo poczta pomogła no i więcej się nie odezwała a na skype zablokowała. Pozdro ♥

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.