UNIKATY W TYM TYGODNIU - TO PEWNE!




   Pojawił się już dzisiaj post dłuższy, a właśnie weszłam na MSP i luknęłam na forum, gdzie pojawiła się informacja odnośnie unikatów i teraz piszę to do Was szybciutko, bo chcę jeszcze powtórzyć materiał na jutro do szkoły. Cały dzień się dzisiaj uczyłam, szkoła ssie. 





   Może widzieliście nowy temat na forum, może nie, ale skoro postanowiłam pisać tutaj o prawie każdej nowości, to chcę spełnić swoją 'obietnicę'. Z góry przepraszam, że post taki krótki, ale już tłumaczyłam. No, zobaczmy treść.
   Krótka informacja niczym ta notka, haha. 
   Ucieszony Zespół MSP oznajmił nam, że możemy spodziewać się unikatów już w ten czwartek. Super! 
   W końcu nie będzie takiego spamu na forum typu 'ej chalo kiedy unikaty???11'. Chociaż w sumie znając użytkowników naszej różowej gierki... No dobra, to może jednak nie uniknęliśmy tego spamu. Teraz będą tematy takie jak 'ale super unikaty!!!!!', 'omg jak fajnie unikaty w ten czwartek wiecie o tym???!!1'. Wiecie o co chodzi, prawda? 
   Pisałam już swoją krótką (wszystko w tej notce jest krótkie, no kurczę) opinię na temat tygodni unikatów, więc jeśli ktoś jest jej ciekaw - zapraszam na notkę 'Czy nadchodzi tydzien unikatów?'. Zdanie na ten temat jest na końcu notki. 

   Podzielcie się swoimi poglądami na ten temat, może ktoś zgarnie nagrodę za fajną wypowiedź i dam mu listę podczas nowego motywu, hmmm?

Chciałam dać Wam screeny, jak ludzie reagowali na tę wieść, aczkolwiek jest już późno i muszę iść. I tak poświęciłam się specjalnie dla Was, haha. 
xx

5 komentarzy:

  1. Moim zdaniem to super że będą uni bo nigdy nie mogłam wejść gdy były lub po prostu nie wiedziałam bo nie patrzyłam info XD. Pozdro ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm, moim zdaniem jest/było za dużo tygodni unikatów, z tego co zliczyłam, to ok. 10. Z tego tygodnia uni się cieszę, bo porozdawałam innym unikaty, żałuję tego. Akurat kilka moich naj powraca na msp i mają fajną niespodziankę xd
    Mam tylko 300 sc, więc gdy wejdę na tą różową gierkę, to idę zbierać sc. Heh, a może sobie kupię vipa? Świetna myśl! XD
    O boże, ale ta notka na forum dziwna xd To tak, jakby modzi się z tego cieszyli. Z tego co wiem, to nie daje się czterech wykrzykników, modzi nie znają takich zasad *a jest ich 5 czy 4? Bo nie widzę XD* ;_; No ale co, tydzień uni, to trzeba się cieszyć!

    Pozdrawiam :*


    ~Milena111250
    //Z fonu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mileno z fonu tró o modach nie pisze przecinków sory hihi jagoda łucja we... Hihi

      Usuń
    2. Mileno z fonu tró o modach nie pisze przecinków sory hihi jagoda łucja we... Hihi

      Usuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.