CZY NADCHODZI TYDZIEŃ UNIKATÓW?




   Od jakiegoś czasu były plotki, że w najbliższym czasie ma się pojawić tydzień unikatów. Nie wiedziałam, czy w to wierzyć. Kilka dni temu gdzieś przeczytałam, że niby najbliższy konkurs ma być właśnie tym tygodniem, że na FanPage MSP było to podane, sprawdziłam i nic nie było. Wczoraj weszłam porankiem na grę i od razu sprawdziłam konkurs - jak już wiecie, nie był on wcale tygodniem unikatów.



   Ale dzisiaj wchodząc na MSP zauważyłam nowe ogłoszenie...
blog moviestarplanet msp unikat
   Mega się zdziwiłam. Zazwyczaj tygodnie unikatów były w porach jesiennych, w październiku, listopadzie. No ale cóż, skoro dostaliśmy te ogłoszenie, to raczej nie robią nam na złość i możemy się spodziewać unikatów w najbliższym czasie.
   Do tego dochodzi to, że bluzki pokazane na obrazku dali do sklepu...
blog moviestarplanet msp unikat uni
   Ja już zakupiłam, może kiedyś będzie coś warta, kto wie. No, i jest nawet ładna. Swoją droga, skoro już jesteśmy przy unikatach i tej bluzce, to mam wszystko co na niej pokazana oprócz różyczek. Mam nadzieję, że będzie. A Wy, macie te rzeczy? Piszcie w komentarzach :)

   Jak myślicie, co będzie w tym tygodniu unikatów? I co ogółem sądzicie o tym 'niesamowitym' tygodniu? Moje zdanie na ten temat jest takie, że unikaty nie mają już swojej dawnej wartości, a szkoda. Kiedyś można było się nimi wymieniać, ludzie oferowali sporo za takie serduszka czy syrenkę, a teraz? Szkoda gadać.

   Jeśli ktoś chce się bardziej zagłębić w temat unikatów - zapraszam na notkę o nich. (Co to? Jak je zdobyć? Jakie są?)
blog moviestarplanet msp

2 komentarze:

  1. A tydzień unikatowe nie był czasem zawsze we wrześniu? Przynajmniej mam takie wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że później, ale może się mylę hahahah.

      Usuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.