Look - So cold, so school


   Tworzenie looków to coś, co kocham całym swoim zimnym, mrocznym serduszkiem. No bo proszę Was, tworzenie zestawów ubraniowych, na które nie musimy wydawać ani grosza realnych pieniędzy... Coś pięknego. To znaczy - jasne, możemy kupić VIPa, ale można tworzyć tyle cudownych kompletów bez tego statusu, że o panie! W dzisiejszym poście właśnie chcę Wam przedstawić takiego looka - bez potrzeby  VIP. Ciekawi? Mam nadzieję.
Co do nazwy... Wiem, że pogoda jest teraz bardzo wakacyjna, ale no hahaha.



Oto i nasz szkolny look. Zdradzę Wam, że miałam spory problem z kolorem szalika i czapki, bo zawsze mi coś nie pasowało. Jednak po wielu (na prawdę wielu) próbach, udało mi się stworzyć coś, z czego jestem w miarę zadowolona, Wyjaśnię Wam teraz, dlaczego ten komplet tak bardzo przypomina mi szkołę. Otóż: Włosy związane w warkoczyka z grzywką na czoło, to coś, co jest najwygodniejszym rozwiązaniem, jeśli mamy dłuższe włosy. Kosmyki nie wpadają nam ciągle do oczu i nie przeszkadzają, a stylowe upięcie jest po prostu ładne - same plusy. Koszulka razem z kurtką, czy tam kataną, cokolwiek, to wiadomo. Zawsze można ubranie wierzchne zdjąć, gdy będzie nam za gorąco. Spodnie z wycięciami są teraz bardzo modne i prawie każda nastolatka takie posiada. Buty, zwykłe adidasy, są bardzo wygodne i stylowo wyglądają. Co do dodatków - czapka chroni naszą głowę przed zimnem i dodaje charakteru całemu lookowi, a szalik chroni nasze gardło, abyśmy nie zachorowali i tak jak w przypadku czapki - po prostu dodaje nam punkty do ładności haha.
Komplet zawiera sześć elementów, koszt ich wszystkich razem wynosi dokładnie 3050 StarCoins. Mogłoby być lepiej, ale mogłoby być też gorzej, więc nie narzekajcie haha.

Przejdźmy teraz do innych wersji kolorystycznych!
Aaaa jezuniu, zakochałam się. Nawet nie wiem, który jest najlepszy, seryjnie. Każdy ma w sobie to coś, co sprawia, że każdy wygląda inaczej, nie wiem. W końcu użyłam rudych włosów, nice! Nie ma co się tu rozwodzić, bo te propozycje mają być dla Was inspiracją, cały look już omówiłam.

Przepraszam, że post taki krótki i do tego po takiej przerwie w pisaniu. Sama nie wiem jak to się stało. Od kilku dni jestem chora, a dodatkowo mój internet umiera chwilami, więc praktycznie cały czas spędzony na laptopie wykorzystywałam na granie w The Sims 3. Na swoje usprawiedliwienie mam jeszcze to, że próbowałam się uczyć. No, ale trudno. nie było mnie, czasu nie cofnę.
Mam do Was pytanie. Wiem, że lepiej się czyta posty, gdy wie się coś o osobie piszącej, więc czy chcecie fakty o mnie? Może macie jakieś pytanie? Jesli nazbiera się dużo, to zorbię Q&A
FanPage - kliknij
Grupa na FB? Dołącz! Kliknij
A może chcesz subskrybować mój kanał na YouTube? (jeszcze nie ma filmików, ale wyczekujcie!)
Jest też możliwość, że chcesz ze mną snapować... No cóż, zapraszam! Snap: niveislunax

4 komentarze:

  1. O ja cię kręcę. Boże, ten look jest tak piękny, Jezu no... *o*

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy17/9/16 10:57

    Cudowne looki ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudwne looki ♥ Najlepszy chyba ten oryginał i środkowy ♥

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.