Challenge- losowe ubrania #1

Hej!


Z tej strony Rejczel.
Przychodzę do Was z nową serią, a będzie to typ ,,challenge'':
dla tych, którzy nie wiedzą to oznacza wyzwanie.
Sama serię wymyśliłam i myślę, że wcześniej już takiej serii nie było, a jeśli była to
bardzo przepraszam. Robiłam to wyzwanie już kilka razy i bardzo się nam to spodobało z Nate
- sławną blogerką, którą na pewno znacie, bo jest redaktorką na dwóch popularnych blogach. W rzeczywistości jest to moja przyjaciółka i widzę ją na co dzień. Wczoraj zastanawiałam się jaką serię wymyślić i wpadł mi pomysł na ten challenge!

Na czym to będzie polegać?

Trzeba na początku wejść w naszą szafę ,,przebierz się'', kliknąć w bluzki i wylosować karteczki z numerkami, które pokażę niżej.
Gdy np. wylosuję 7 i 4, to oznacza, że przechodzę do strony 7 i wybieram 4 bluzkę.


Następnie wylosuję przykładowo 3 i 1, czyli wchodzę w spodnie przechodzę w stronę 3 i wybieram 1 spodnie itd.


Gdy wszystkie rzeczy wylosuję będę ubrana ,,byle jak'' (losowo), więc następnie będę ten mój look losowy oceniała jak mi wyszedł.
Postanowiłam jeden taki losowy look zrobić i ocenić.
Więc przechodzimy do losowania!


LOSOWANIE:


LOSOWANIE BLUZKI:



Wylosowałam 4 stronę, 7 bluzkę:





LOSOWANIE SPODNI:





5 strona, 12 spodnie




LOSOWANIE BUTÓW:





3 strona, 5 buty





LOSOWANIE WŁOSÓW:





6 strona, 10 włosy




LOSOWANIE AKCESORIA:





12 strona, 9 akcesoria



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

WYNIK:




Włosy:

Długość dobrze do tego stroju pasuje, lecz kolor zmieniłabym na czarny, ponieważ brązowy troszeczkę mi nie pasuje do czarnego, zielonego, fioletowego i granatowego koloru.

Bluzka:

O nie... Ona nie pasuje do tego ubioru. Gdybym miała już wybrać sama bluzkę, wybrałabym jakąś luźną z krótkim rękawkiem lub na ramiączkach. Kolor też nie pasuje do spodni.

Spodnie:

Też nie zbyt pasują wolałabym jakieś krótkie, albo chociaż do kolana. A jeśli już te się wylosowały to kolor zmieniłabym na jakiś jasny albo czarny.

Buty:

Trampki? Pasują do tych spodni, lecz kolor mógł być coś w stylu biały lub czarny (do wszystkiego pasuje).

Akcesoria:

Kolczyki ładnie się prezentują na tych włosach, kolor też mógł pasować do spodni lub bluzki. Lecz wolałabym, żeby to nie były kolczyki, tylko na przykład jakieś nakrycie na głowę.
Lepiej by to moim zdaniem wyglądało.

PODSUMOWANIE CAŁEGO STROJU:

Jedynie co bym mogła zmienić to kolczyki na nakrycie na głowę i kurtkę na luźną bluzkę.
Co do kolorów to wszystko zmienić na jeden kolor lub na dwa włosy mogły być czarne, a strój przykładowo zielono- biały.
Cały strój wyszedł gdzieś na takie mocne 5/10, lepiej wyszedł w porównaniu do innych losowych looków, które kiedyś wyszły mi z Nate. Także ocenę daje 3+.
Gdybym mogła się tak ubrać, to bym zrezygnowała, bo nie podoba mi się ten look.
Więc to by było na tyle, nie wiem kiedy zrobię następny post z drugiej części, ale stawiam, że gdzieś w piątek się postaram. Myślę, że następny look wylosuje się o wiele lepiej niż ten!
Do zobaczenia!




~0Rachela0
~Rejczel

3 komentarze:

  1. Super post! :D
    Rada:
    √ Mniej powtórzeń.
    √ Przecinki przed...ale, lecz, bo, by, że, także itd.
    ~M a j u $ k a
    ~Nate

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy13/1/16 14:27

      Dziękuje <3
      Pozdrawiam
      ~0Rachela0
      ~Rejczel

      Usuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.