Stylizacje Gwiazd MSP!

Hey ;333
Już dawno wymyśliłam ten pomysł na posta ^^.
Może i wiecie o co chodzi , ale powiem tym którzy nie wiedzą.
Będę wstawiała profile gwiazd (np. ALAKINGA).
Potem będę oceniać ich strój ^^.
Największą oceną jest 5 najmniejszą 0.

A więc toczymy się do dołu HighScore!
A więc, zacynamy od ALAKINI!
Stroj Ali mi się nie podoba.
Szkolny taki ;/.
Ocena : 0/5 (bardzo zła)
Teraz Arli!
Arli ma bardzo ładny strój.
Leśny :).
Ciemne kolory :).
Ocena : 5/5 (bardzo dobra)
Teraz czas na ANNIIĘ!
Stój ANNII też mi się podoba.
Kowboj!
Ocena : 5/5 (bardzo dobra)
Teraz czas na ... lola1501!
Tragedia :C.
Przepraszam,ale mi się nie podoba :C.
Ocena: 0/5 (bardzo słaba)
Przedstawiam.... Lady Zanetka  .   !
Strój podoba mi się.
Jest słodki >.<.
Ocena: 4/5 (dobra)
Zapraszamy... emo_kotka!

Strój podoba mi się(częśćowo).
Nie podobają mi się kolczyki i włosy.
Ocena : 3/5 (Ok)
No i nadszedł czas na... Dirka!
Niestety, nie podoba mi się :C.
Włosy,tatuaże,okulary,zarost!
Wszystko pokićkane ;-;.
Ocena: 1/5 (słaba)




Druga strona HighScore (już ostatnia C:)
Theyla!
No...Imprezowo XD.
Ocena : 5/5 (bardzo dobra)
sasuke12452
Nie,nie,nie!To jest obrzydliwe!
Sorki XD.
Ale mi się bardzo nie podoba.
Ocena : 0/5 (bardzo słaba)
Diana M
BARBIE?!O,O
Nie!!!Nigdy!
Ocena: 0/5 (bardzo słaba)
*Cassandra*
Eeeee...Staruszka?O,e
Ocena: 2/5 (zła)
Aleks(Alekay)1
Nawet,nawet ^^
Ocena : 4/5  (dobra)
UkradnijDlaMnieNiebo

Staaruszka?XD
Ok...Nie podoba mi się o,o.
Ocena: 0/5 (bardzo słaba)
Hmmmm...Pomarańczka?XDDD
Ocena: 3/5 (Ok)
Teraz spis tych gwiazd .(screeny)
Pierwsza strona i druga :

No i to na tyle ...
A i jeszcze mam śmieszny błąd XD.
Oto on :
Nie mam nicku o,o.
I drugi dziwny i śmieszny (XDDDDD) Błąd XDD.
Bogata jestem.
Nowości zniknęły XD.
Ok, ja kończę.
Do jutra ;)

P.s. Ten post był specjalnie długi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.