[1] Dress Super!

Siemanczeko.
Na początku chce Was przeprosić, a tak naprawdę "Lexy", że robię zestaw looka akurat po niej.
Bo nie chce żeby było, że skopiowałam posta itp. Dopiero po zrobieniu screenów się skapnełam.
Jak widać na blogu będzie też nowa seria "Dress Super!" czyli "Super ubrania". ^-^

Oto look:

Jak widać look kosztuje 2400 sc, dosyć dużo ale warto ^^ Ja niestety nie mogę sobię kupić tego looka
bo nie posiadam środków. :C Ale dość narzekania, zobaczcie ubrania: (tak jakoś zrymowało się :O)
 

Są oczywiście z nowego konkursu więc bardzo mi się podobają. Od niedawna ubieram się w sposób 
powiedzmy " tęczowy", czyli że mam kolorowe włosy itp. Ale ubóstwiam mój nowy styl. Ale nie każdemu musi się podobać xd.

Paleta:
 Zaznaczone na biało C:. Kolorki też do siebie pasują. *.* 

To na tyle na dziś.



1 komentarz:

  1. Anonimowy29/8/16 10:43

    Dress Super to Sukienka super...
    Cool Clothes to super ubrania...

    ~dasnif

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.