Kanał na YT!

Heja! Tutaj Lady Lexy
W tym poście chcę Was poinformować o tym, że zaczynam swoją jutubową karierę! 
Zgadza się, wraz z powrotem na bloga postanowiłam zrzucić na siebie jeszcze więcej obowiązków! Toż to wspaniały pomysł. Tak, ja doskonale wiem. 
Dobrze, także bez zbędnych ceregieli; mój kanał nazywa się Celaenka MSP
Możecie na niego wejść klikając w moją ikonę, która znajduje się na prawym pasku bocznym.
Nie zwracajcie uwagi na to, że u mnie ikonka nadal wygląda tak samo. To powinno się już zmienić, ale no cóż. To Google. 
Na kanale mam jeszcze trzy filmiki nightcore... Ale to sprzed roku i dwóch, także nie krzyczcie na mnie! One są naprawdę słabe i pewnie je ukryję przed światem, aby nikt nie musiał tego słuchać. No, ale na kanał dodałam już filmik z wczorajszego boostera, który tak swoją drogą był mega słaby. Dzień przed nim usunęłam ponad sześciuset znajomych, więc podczas boosta dostępnych było mniej więcej 10-20, także hahahah. Wbiliśmy ponad sto sześć tysięcy fame, co może wydawać się nie tak złym wynikiem, ale... Jeśli obejrzycie filmik, to sami zobaczycie, że pomagało mi tylko kilka osób, a ja sama wbiłam jakieś sześćdziesiąt tysięcy tylko dlatego, że miałam jakieś trzydzieści w magazynie fame plus odblokowałam award. Zresztą, przekonajcie się sami!
Przepraszam za te czarne paski, ale dopiero później zorientowałam się, że wybrałam zły rozmiar miniaturki i tak wyszło. Trudno, następnym razem to poprawie. 

Chciałabym Was także poinformować, co ja w ogóle będę tam wstawiać... Więc w sumie to będę wrzucać wszystko, co wpadnie mi do głowy! Na pewno będę dodawać boostery, tak jak dzisiaj. Pewnie zrobię też jakieś pranki, typu że pobawię się w hackera i tak dalej. Coś się wymyśli. 
Zamierzam niektóre filmiki nagrywać z moim głosem, ale to raczej później. Chociaż w sumie nie wiem, nieważne hahah.  

W komentarzach możecie pisać swoje propozycje co do filmików. Piszcie mi też koniecznie co powinnam zmienić i tak dalej.

1 komentarz:

  1. Michalinka27/10/19 15:31

    Fajnie , ze ruszasz ze swoim kanałem, warto dać znać po jakimś czasie co nowego i jak rozwój idzie. Z drugiej strony dla bloga możesz tak ruszać, ale przy poważniejszym biznesie trzeba by i poważniej podejść do reklamy w sieci. Warto poczytać, choćby tylko blogi poradniki agencji kreatywnych np. zobacz tutaj, czy wręcz podpisać współpracę, ale to dla firm, nie blogerów raczej. :)

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.