Jak pobrać film z YouTube, Facebooka, Instagrama?





Witam, witam. 
Pewnie większość z Was chociaż raz w swoim życiu chciała pobrać film z YT, FB czy Insta. Nie oszukujmy się. Ja też, przyznają się. W końcu postanowiłam dopomóc tym wszystkim ludziom, którym nie chce się wpisać prostej frazy w wyszukiwarce. I o to proszę, jak pobrać filmiki z trzech miejsc w jednym miejscu. Juhu.

Jeszcze tak wspomnę, że warto zapisywać sobie w zakładkach takie posty, bo to zawsze może się przydać. I nie chodzi tu o to, że wbijesz mi jedno wyświetlenie - po prostu nie będziesz musiał znowu szukać czegoś, co już miałeś. No.
Dodam jeszcze, że pobieranie filmów z jakiegokolwiek portalu społecznościowego jest mega proste. Za chwilę się o tym przekonacie. 


W wyszukiwarkę musimy wpisać frazę konwerter yt. Po napisaniu i naciśnięciu enter pokaże się nam to:
Jak widzicie, ja korzystam ze strony onlinevideoconverter.com. To na niej dzisiaj będziemy pracować. Nie zaglądałam na inne, po prostu ta wydaje się dla mnie okej i z niej korzystam.
Jedyne co macie do zrobienia, to wklejenie linku w odpowiednie miejsce.
przykładowy link
Możecie wybrać też format. Polecam zostać jednak przy .mp3/.mp4.
Skończone!

Przy ściągnięciu czegoś z fb wchodzimy na stronę fbdown.net.
Następnie klikamy na Facebooku prawym przyciskiem myszki w nasz filmik i wybieramy opcje, gdzie jest napisane coś z URL.
Kopiujemy link, wklejamy na stronę.
Klikamy napis, który jest zaznaczony czerwoną ramką i gotowe.

W pobraniu czegoś z Instagrama pomaga nam strona en.savefrom.net
Wystarczy wejść w filmik na Instagramie, skopiować jego link oraz wkleić w odpowiednie miejsce. 


Dzisiejszy post nie wymagał ode mnie sporego rozpisywania się. Zauważyliście pewnie, że większą część notki zawierają zdjęcia. Mam nadzieję, że tak będzie jeszcze prościej. 
Jeśli coś nie działa, to zgłoście to w komentarzu!

Mamy dzisiaj drugi dzień świąt, więc pochwalcie się w komentarzach tym, jak spędzaliście czas i jeśli ktoś chce, to niech pisze, co dostał od Mikołaja! Niech ostatni dzień świąt mija Wam wyśmienicie.
xx
Lady Lexy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.