Pigeon?

Hej Kochani! Tu Lady Lexy-Dominika.

Właśnie pisałam na GG z Zó o hackerach, a tu na Forum zauważyłam coś takiego:

Co dziwne, teraz (gdy piszę właśnie te słowa) jest godzina 13:21, a post na Forum został napisany o 13:12 (nie patrzcie, że tam jest 14..) Żadnego komentarza tam nie ma. Dziwne. Każdy się boi? Możliwe. Ja też nie będę ryzykować.
Ale ok, spójrzmy na profil:


Nie wiem, czy w to wierzyć, czy nie.

Co Wy o tym myślicie?

~~~~~~~~~~~~~
Co do mojego ostatniego posta: nie usunę postów informacyjnych, skoro nie chcecie. ;)


Myślę, że jeszcze coś napiszę, aczkolwiek nie jestem pewna.
Pa, Kochani!
Lady Lexy

6 komentarzy:

  1. Dzięki, że mnie poinformowałaś o hackerze. : o )) Będę uważać! ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja myśle że ktoś zchakował tą dziewczyne.. Bo na mminiaturce MS jest jeszcze normalna. :-:

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy25/1/15 18:35

    Ja myślę, że to kolejne dziecko, któremu się nudzi, ale cóż, każdy może się mylić. Widać, że ten Pigeon próbuje wywołać zamieszanie.
    ~ Lucy

    OdpowiedzUsuń
  4. No, niekomfortowa sytuacja.. Zobaczymy czy pojawią się następne ataki. Jeżeli nie - użytkowniczce tylko się nudziło i chciała nas nabrać ;-;
    ~Mó

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny! Niech se atakuje swoj serwer a nie nasz !11!!!!!1!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pigeon to polski hacker... :c Myślę, że to były żarty... Zwykle hackerom nic nie kratkuje, a tak HxAxCxKxED

      Usuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.